ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, February 27, 2015

Aduhai Adlan Khairy Bintang Hati Mama

 saya rasa semua mak-mak akan selalu citer tentang anak yang paling kecik. ke saya sorang? haha
khairy baby special saya..so sekarang citer pasal khairy memang best
syukur dia panjang umur
syukur dia keletah
syukur nazarnya selesai

 
 ke mana-mana memang dia peneman saya
kedai mamak
pejabat pos
kedai runcit
mydin
billion
semua tenpat barang2 rumah je? haha
 
tiap kali dia tido saya akan tatap dia lama2
eh kalau ikut hati memang semua keja tak siap
menatap dia je

 
 boleh jadi model nie
lagi hebat posing dari arief :)
paling suka iklan Qu PUteh

 
pemangkin semanga saya
dari usia dia 5 bulan dah start teman saya uruskan produk2 di KOKOADIK BLOGSHOP
dari duduk dalam stroller sampailah sekarang saya dah tak heret stroller
saya dukung je dia
dulu masa baby wajib angkut stroller sebab kekadang dia nak tidur
bila pikir semula setahun ke belakang
macam tak caya je saya harungi mcm2 dgn Khairy

 
 hobi khairy..tido atas meja makan
makan pun atas meja makan

 
 mickey mama tido nyenyak
 
 nie saya yang suruh senyum
 
 ye di mana2 saja
hatta dalam bilik air
 
 tensen mama khairy
mama suruh makan eskrim
tiba2 dia korek aiskrim & sapau satu muka dia
pastu buat gaya "QU PUTIH, BARULAH PUTIH!"
 
 wohaaaaaaaaaa
 
 makan berry
 
 jadi alibaba.. amanalah punya kerja :)
 
 cepat mama..naik..naik..
jom kita pegi pejabat pos
 
 gud nite alll!!!!
 

3 comments:

Mama Zharfan said...

cuteness overloaded!!

AyuArjuna BiGoshh said...

sweetnya entry ni :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ila,
alolooooooooooooooo
nomei toi la khairy
moga sentiasa dalam lindungan Allah AMIN