ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, February 22, 2015

bosan berblog ?

dua tiga menjak nie saya rasa malas nak hadap blog. bukan takde cerita..entry umrah byk yg sy nak share.. nk share info yg sy tahu.. Dari segi ilmu agama takde sebab ilmu agama setitik air je.. info cost pg umrah.. jarak perjalanan.. nasihat2 ustaz sikit2..sampai naik lupa info yang nak share :(

testimoni pun banyak yang nak share.. sampai terperap dalam hp.. sudahnya lupa customer mana yg bagi testimoni..
saya nak scan beberapa broshur baru pun take mood jadinya..

hadoiiiii... teruk betul.. tengok PC pun takde mood.. nak kata khairy kacau ..iye jugak.. tapi kalau ada mood boleh je saya update entry.. sikit pun jadilakan? aiyoo fenin macam niela...

kadang2 bila kita terlalu lama atau selesa Kat sesuatu tempat kita nak Buat perubahan then kita berpindahkan? kadang2 bila kita rasa nak melupakan apa2 pun kita berpindahkan?

sebenarnya rasa nak pindah ke WordPress sebab nak combine blog personal dgn online shoppe dengan lebih teratur. dah dapat satu web designer nie... takde mahal Sgt.. below rm1k... online shoppe yg dibuat takle hebat sangat mcm website lazada.. mahal weiii website yg super duper interactive.. member saya Buat..mmg hebat... RM5K!! pergghhh mana nak korek??

tapi yg saya tgok web below 1K Tue ..okla ... average... teratur Dari blog saya sekarang kiki...  saya plan akan transfer yg penting2 terutama info dan testimoni produk2... cerita2 advert + in media sbg blogger.. big winning sbg comper and cerita khairy yg jadi kekuatan saya... yang lain mungkin tak transfer... biar ditinggalkan Dan dilupakan... takkan semua nak angkut.. cerita 7/8 tahun.. Buat Berat web je.. samalah mcm pindah Rumah.. takkan semua nak angkut.. almari terkopak... baju koyak
.kain buruk..plastik2 tuppuware..besi2 buruk semua nak angkut? Buat semak Rumah..sama semak macam Rumah lama.. baik tak payah pindah :p

nah saya banjer gambar khairy... bulan Depan budak2 dah start dok umah orang... hadoi..khairy..khairy...



No comments: