ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, February 27, 2015

CELEBRITYLASS : PENGALAMAN SENDIRI



salam semuaaaa
okey mehla kita kongsi produk baru
 sebelum nie..kalau saya nak jual apa2 produk saya mesti test dulu
produk2 sebelum nie  bukan bertujuan nak jual sebenarnya
produk2 sebelum nie saya makan bertujuan untuk selesaikan masalah kesihatan sendiri

masalah saya masa lepas bersalin Khairy saya makan Ekstrak Kacip Fatimah-UTM.. boleh baca review saya di sini. Review saya pada 30 November 2013 ye.. dah setahun lebih saya makan EKF-UTM .. saya sendiri pakai elok baru saya jadi dealer ...

Masalah PMS saya yang kronik saya makan habatusauda minsyam..ini lagi dahsyat dah lama makan.. boleh baca review pertama di sini  review pertama pada 24 Dicember 2012.. dah bertahun baru sibuk nak  jadi dealer.. itupun sebab customer yang suruh belikan..

begitu juga untuk produk2 yang lain seperti Serum Pecerah Wajah Wisderm-UTM 
saya mesti test dulu, VCO-UTM, Zaiton Minsyam ..eh boleh kata semua saya test dulu... kecuali Ekstrak Tongkat Ali-UTM (ETA-UTM) takkan saya nak test? haha .. ETA-UTM sahaja satu-satunya  produk yang saya tak test.. customer yang makan dulu & bagi testimoni :) 


okey berbalik kepada CELEBRITYLASS(CL) apa yang buat saya nak try?adik bongsu manja sayalah.. hari2 asik dok promote..bos dia SIS EMA jual produk CL.bagus bla bla bla.. kawan dia ada pakai..memang badan jenis berbau ..bila pakai hilanglah bau badan..bla bla bla bla.. angah juallah..angah juallah... (dalam family panggil saya angah) ..jawapan saya mudah je

"malas nak jual sebab tak pernah cuba"

"angah cubalah"

"eh angah mana ada masalah bau badan . buat apa nak cuba? produk Online Business kat KOKOADIK BLOGSHOP semua angah  try dulu ..ok..berkesan baru jual tau...

"sombong!" 

haha.. adik bongsu kalau kita tak ikut cakap dia.. mula nak hentak-hentak kaki.. tapi saya tetap tak layan pun... dipendekkan cerita saya TERbeli satu trial CL.. RM15 takde postage sebab yang jadi posmen si adik bongsu.. dia yg beria-ia so silalah jadi poslajunya kan?

pakai CL adalah 2/3 kali... sekali anak-anak boleh buat main pulak trial CL tue..dicampaknye... ..sampai tak berfungsi  botol tue.. dalam hati.. hurm biarlah.. bukan nak pakai sangat pun..eksen lagi tue.. tapi lepas tak pakai beberapa hari.. rasa lain macam... masa pakai CL rasa kering selesa..dukung anak2... beli stok produk-produk..hantar anak pegi sekolah... pos barang.. rasa keringla.. bila tak pakai mula rasa tak selesa... carik balik botol trial CL tue.. dah rosak..rosakla.. usahalah sampai cecair CL tue boleh letak kat tapak tangan.. dah pakai..wah lega..rasa kering selesa dan nyaman... sampailah trial tue habis...




dalam hati tertanya2 apa kandungan CL ye.. selamat ke tak... tapi saya pakai trial tue okey je... so selamatlah...  tapi kesibukan masa tue menghalang nak search..menghalang nak PM sis ema...  masa tue sibuk nak buat persiapan ke umrah... urusan dokumen ke umrah  memang mencabar bila gunakan mahram belah perempuan.. emosi betul masa tue.... so saya lupakan kejap citer CL nie.. walau rasa nak beli lagi.. tangguhkan.. tangguhkan.. sampaila saya balik umrah saya PM Sis Ema semula...

nak tau kandungan CL tue ha.. ada tercatat kat situ... 
jengukla website untuk maklumat lanjut lagi kat CELEBRITYLASS.COM

  saya letak satu testimoni dulu ye
nie sis ema yg bagi
nanti lain kali saya letak testimoni customer saya sendiri
lagipun dah ada yang beli.. dah pos pun... sukeee :)

 

entry kemain panjang
tapi takde bagitau harga.. sori ye i takde tulis PM..PM.. haha..
customer yang suka..tolong PM saya.. kiki.. nie harganya

CL trial 5ml :RM15+ 6(postage Semenanjung ) /10 (postage Sabah/Sarawak)
promo CL  trial 5ml : beli 2 (free 1) +6(postage Semenanjung ) /10 (postage Sabah/Sarawak)
TOTAL PROMO TRIAL 5ml : RM30+postage

CL 50ml : RM85 +  6(postage Semenanjung ) /10 (postage Sabah/Sarawak)
promo CL50ml: RM75+6(postage Semenanjung ) /10 (postage Sabah/Sarawak)  
TOTAL PROMO LARGE 50ml: RM75+postage

kalau ada yg beli produk2 lain di KOKOADIK BLOGSHOP saya masukan je CL dalam tue..
waivela postage tue.. sama ada beli CL besar atau kecik

okeylah panjang sangat entry..sambung lain kali ye
dah ada yang beli..so saya tunggu testimoni customer saya sendiri ye
BYE

 

No comments: