ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, April 14, 2015

SUTRA Manjakani Feminine Wash: Teaser Pamplet

 CANTIK TAK???

untuk product SUTRA saya nak tumpu dulu feminine wash... so saya buat sendiri pamplet untuk promote Sutra Manjakani Feminine Wash nie.. Pemplet SUTRA ada dibekalkan pada dealer  tapi put all the produc dalam satu pamplet.. Kalau saya pun rambang mata haha.. 

shower gel.. yang nie RM25 (250ml)

Product SUTRA nie banyak.. antaranya shower gel.. memang macam2 bau .. macam kat spa.. murah pun murah jugak.. RM25-RM29.90.. pakaging macam gambar kat atas..   lepas tue ada produk alovera yang elok untuk kulit.. rasanya semua tau khasiat aloverakan?ada multipurpose spray.. macam2lah lagi produk... tapi saya tumpukan dulu feminine washla ye.. nanti free2 saya tapek semua  product2 lain keluaran SUTRA..

berbalik kepada pamplet SUTRA nie saya buat 600 keping.. so tiap kali saya pos parcel saya akan selit sekali.. selain promote produk dalam FB dan blog itu cara saya advertised produk2 yang saya jual.. saya memang jual online so saya tak jual secara mulut ke mulut.. maksudnya saya approach customer.. bila pulak nak buat macam tue? saya uruskan anak2.. bla bla bla. ewah macam sibuk benor.. 

pendapat saya promote melalui pamplet/broshur masih releven sebab bila ada produk baru saya selit je dalam parcel pada customer2 saya.. dan alhamdulilah mesti ada order lepas tue.. tapi nak edar pamplet pun kena tengok orang juga..kalau main edar je..rugi.. saya edar pada customer yang memang customer saya.. diorang memang suka produk2 natural & produk2 yang diyakini..

saya selective sikit nak jual produk dalam KOKOADIK BLOGSHOP
pernah test satu produk untuk jual.. teruk jadinya muka saya.. mungkin kulit saya yang tak sesuai.. mungkin orang lain sesuai.. tapi sebab saya tak reti nak tipu bila customer tanya "akak/adik sendiri dah pakai ke? ok?" adehhhh... dah kita sendiri tak sesuai pakai lagi mau jual.... takpela.. saya carik produk yg saya sendiri pakai okey.. baru saya jual ek...
okey dah banyak membebel.. bye..sakit perut pulak :)

 

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

wahhh macam menarik jer ni...