ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, April 24, 2015

Habatusauda Minsyam: Bolehkah yang merancang untuk hamil amalkan habatussauda?


salam semua
saya selalu terima soalan dari customer lebih kurang macam nie

"BOLEH KE MAKAN HABTAUSAUDA KALAU MERANCANG UNTUK HAMIL? HABATUSAUDA KAN PANAS?

saya tak nak lah jawab panjang lebar cuma bolehla merujuk sendiri pada testimoni yang ditinggalkan oleh seorang reader di blog saya.. baru lagi reader nie comment ... hari nie 24 April 2015... reader nie leave comment pada 22 April 2015...

terima kasih sebab share kisah kakak anda ye... terima kasih jengah blog saya dan share testimoni yang boleh saya share dengan ramai orang.. comment anda di blog saya akan menjawab persoalan yang kerap ditanya oleh customer saya... terima kasih sangat2 yeeeee.....
 
 baca ye ..jangan tak baca.. letihla nak menaip balik comment reader tue.. saya dah printscreen lagi tueeee


   
nama pesakit di atas adalah Shela.. Shela tue kakak saya.. Kakak saya jalani rawatan kesuburan di Klinik Dr Hamid Arshad. Ada ke yang tak kenal Dr Hamid Arshad?  Pakar gyne terkenal di Malaysia... Kalau tak kenal sila tanya pakcik goggle... Dr Hamid Arshad pun ada FB bolehla jadi fans Dr Hamid Arshad.. Banyak kali Dr Hamid kongsikan kebaikan habatussauda di FB beliau.. Beliau memang beri pada pesakit2nya yang merancang untuk hamil.. Nanti kalau ada masa saya tepek screenshoot  FB Dr Hamid yang ada share tentang kebaikan habatusauda bagi yang merancang untuk hamil...

Selepas baca entry diatas uolls rasa boleh ke tak makan habatussauda bagi yang merancang untuk hamil?
Tepuk dada tanya selera .. terpulang pada penilaian dan kehendak sendiri
Saya belum pernah push customer beli apa2  produk sebab pada saya end up customer jugak yang akan menerima kesannya sama ada kesan baik atau sebaliknya.. saya cuma akan syorkan sahaja..

 penerangan diatas untuk yang  merancang untuk  hamil
ada pulak yang tanya 
 
YANG TELAH HAMIL PULA BOLEH MAKAN HABATUSsAUDA?

 BACA ENTRY


"LIKE" ramai-ramai ye :)
 
 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK SUTRA?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 

UNTUK FREE CONSULTATION: 
 017-3201998 (ILASALEH)


No comments: