ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, April 20, 2015

Family Day 2015

salam semua
baru berkesempatan nak masukkan cerita
sabtu lepas opis ada buat Family Day
baru masuk keja dua tiga minggu terus ada Family Day haha
ok jom pegi.. untuk anak-anak..
dah tua2 nie nak tengok anak senyum ketawa je
 
 posing kemain lagi dengan belon
tengok gambar nie macam khairy betul2 tengah amik photoshoot je :p
gaya bukan main
cara pandangan tue


 
 bersungguh-sungguh nak duduk atas belon
kalau meletup awak jugak yang terkejut... end up melalak2 kiki
 
 terkejut tengok muka anak dara saya jadi macam nie
haiii kalau saya yang ikut gerenti saya suruh lukis yg comel2
muka macam nie saya pun tanjat..
 
 mama nak? amikla...
 
 dia tak habis..paksa semua makan...
 
 main air tak sampai separuh hari dah legam
anak2 semua jadi hitam termasukla mak dia
 
 niela keja mak yang kebosanan
amana & arief dah hilang main air..
saya memang jadi penjaga khairy yang setia
dalam hp semua gambar khairy .. takde gambar lain
dah khairy dengan saya je
si arief lagila ..hilang lesap je..

 
  haaa..tue dia.. gambar belakang pun jadilah yek...


 nie apa punya gambar nie?
tahun depan kat mana Family Day?
seronok sebab anak2 kemain lagi happy
masuk keta semua pengsan...
bukan anak2 je mak dia pun sama..
sampai umah semua tido tak sedar diri 
alhamdulilah dengan satu lagi hari yang gembira untuk anak2 :)
lain kali boleh joint lagi


2 comments:

Darling Pya said...

comel nye!

arysha_fayyadh said...

Assalam ila,
soka gambor khairy lena tu
titon dalam iman temanya he3