ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, April 2, 2015

mari meroti :)

 sory ye geng..entry bergambar lama.. info non adoooo
mehla kita berkongsi resepi mudah
resepi mudah tapi macam hebat je rasa haha
beli benda2 atas nie
masa saya beli nie murah lagi
takde gst haha
 
 rebus dulu hot dog tue ye..
 
 itu bahan2 asas... roti..serbuk roti dan telur yang dipukul dgn hebatnya
 
masa nak cari serbuk roti nie.. terkial2 cari kat rak.. 
sebenarnya i pun tak kenal camana rupanya serbuk roti wakaka
 
 roti tue korang kena gelek2 bagi nipis..
saya guling2kan cawan je atas roti tue
nak bagi roti tue penyek & nipis
pastikan cawan bersih hokeyyy
pastu korang ikut susunan seperti diatas
 
 lepas tue lipat2.. celup dalam telur & guling2kan atas serbuk roti :)
 
 nie dah siap goreng
sori terhitam sebab sambil goreng sambil layan customer wakaka
 
 temting tak?
yummy uolls

 
 nie pulak nak buar roti barkely 
pepandai je bagi nama..
tak pakai hotdog cuma pakai chesee je ye
 
 guna konsep yang sama jugak untuk roti barkely tue
 
 bila dah goreng..waduh-waduh..bila ngap..
waaaa terawang-awang dengan kesedapan chesse
 
 dah siap goreng..
anak2 dah sibuk melompat nak
mak dia tak bagi sebabnya?
nak amik gambar 
bertabahlah yeee

 
 testimoni pertama...

 
 nak ker???
nanti mama rajin mama bawak opis ye?
aikkk sapa yang dah tunggu mama kat opis?

 
 fuiyooooo

 
 testimoni adik-beradik
 
walau kita tak hebat memasak
tapi adalah perlu pura2 hebat memasak
untuk perut anak2 haha

chaw cin chawwwwwwwww

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ila,
ooohooooiiiiiiiii
tak tahan nengok leleh2 niiiiiiiiiiii
chheese ooooooo cheseeeeeeeeeeeee