ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, April 22, 2015

Ubat orang sakit gigi --> Won Complimentary Stay @ Silka Maytower

assalamualaikum semua
semalam saya sakit gigi
rasanya lum pernah sakit gigi yang macam nie
sakit gigi nie sampaikan pegang tulang pipi pun sakit
mata saya pun rasa sakit
dulu saya sakit gigi yang gigi bongsu nak tumbuh pun takla seteruk nie
rasa macam nak lempang orang je
tapi nak lempang sapa hahaha
 
semalam saya siap mc
tapi dapat mc dari doctor klinik biasa
semua klinik gigi kena buat appoment
sakit hati betul
saya cuma nak beli ubat kurang bengkak & tahan sakit je
haiyaaaa
 
last2 tak tahan sangat saya pegi klinik depan opis..klinik biasa je & bagitau saya sakit gigi
doctor tue pun pandang je muka saya dengan seolah2 pertanyaan "nie bukan klinik gigi"
muahaha
dia check and cakap bengkak.. bagi ubat tahan sakit, surut bengkak & ubat antibiotic
terus saya telan walau dia cakap kena makan lepas makan nasi
pedulikan dah sakit sangat
 
balik umah terus tertidur
erkkk ubat2 tue buat ngantuk ke?
ke saya memang sakit sangat?
 
dah kurang sakit saya amik bebudak.. saya amik mcm biasa
macam lepas balik keja
kul6.30 lebih kurang
kalau amik awal.. ada jugakla yg kena marah nanti haha
mak marah khairy paling tak sampai ati
 
tetiba tergerak hati check peti surat
TARAAAAAAAAAAAA
 
 
 mekasih ye PA&MA
suka..suka..
kalau dapat kat JB lagi best boleh pegi LEGOLAND lagi haha
tapi mujur gak dapat kat KL
sebab expired date cepat sangat 31/5/15 je
 
dapat jugak F&B Voucer RM100 utk makan2 kat La Maison Restaurant tue
tue surat sebelah kanan
so mesti ada western food yg sedap haha
I loikeeeee
 
 
mekacihh...
alhamdulilah dgn PA&MA nie boleh kata lucky jugak
I love u PA&MA
nampaknya nama belum blacklist
jangan blacklist saya tau
 
 
okeyyyy saya book cecepat ye
nak lepak2 dgn anak2
anak2 saya memang suka tido hotel
gedikkan?
kalau dapat pegi hotel wahhh lompat2 kemain
nampaknya kena buat rumah ala2 hotellah ye?
 
 
harap2 ada western food yang sedap
tekak nie terasa nak makan western food
baru je nak makan western food kt area bangi
mohla makan kat SILka MAytower Hotel jer
alhamdulilah
satu lagi perkara yang indah dalam hidup utk anak2 :)
 
 
bebelan sendiri:
tadi tengok kakak jual nasi lemak
muka ceria & Nampak muda
sedangkan dah 44 tahun
anak dah 5
orang jual nasi lemak lebih bahagia dari orang yang keja di tempat berhawa dingin agaknya
sebab hidup 100% bergantung pada Allah
rezeki..pelanggan..gaji & kehidupan
nanti kita borak lagi ye kak :)
suka berbual2 dengan orang2 macam nie sekarang
sebab suka nak tau kehidupan mereka macam mana
supaya kita jadi lebih bersyukur
dan sedar hidup ini tak semudah yang kita sangka
dan tak seindah di pandangan mata
 
wahhh I kena hantar manuskrip semula nampaknya nie
 
 

2 comments:

jeBateja said...

Taniahhhhh

Cik Lily Putih said...

wah seronokla tido hotel nanti ek.. boleh jejalan ke JALAN TAR dah dekat dah tuh kan