ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, May 30, 2015

Mama Bangga Dengan Arief

salam
dah seminggu gambar nie tanpa bicarakan?
haha sorilah ye i is busy
budak baru bertatih buat keja baru
baru sebulanlah katakan
tak teror
so masa itu emas
nak update blog sendiri pun tade masa 
apalagi nak jenguk belog orang huwaaa
okey mah kita sambung story arief
 
 arief nie jenis tak reti duduk diam.. dia diam bila tdo je.. kadang2 dia nak tahan mata dari tido mulalah dia buat perangai.. dia kacau semua orang.. kakak & khairy.. amana pulak memang tak "ngam" dengan dia.. asikla bertekak.. so nak elak kan kepeningan saya suruh arief buat keja kiki
 
 bukan main seronok basuh pinggan
abaikan umah saya yang sepah ye..
nanti i ambik gambar rumah macam nak masuk pertandingan rumah cantik nak?
haha dalam mimpi jelah 
anak 3 umah dapat masak pun kira nasib baik
plus hebatlah dapat masak urus kain baju uruskan anak2 
hebatkan?
 
 bersih jugak pinggan arief basuh
dont worry i basuh balik ye
haha
 
 lencun2 baju tolong mama
korang tak tengok lantai 
habis banjir :P

saya nak anak2 lelaki saya ringan tulang bantu keja rumah
bukan nanti esok besar semua isteri uruskan.. ingat isteri tue hulk hogan ke?
didik anak2 lelaki kita tahu dan paham yang kuderat perempuan nie tak sehebat mana pun
yang hebat untuk perempuan nie "kekuatan hati" je
sebab tue semua boleh buat
paham tak?
 
 boleh harap jugak untuk tolong2 online business saya sekarang
 
 arief suka dah main dgn khairy
kekadang kesian Amana takde sapa nak main dengan dia
haha


 

2 comments: