ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 24, 2015

TDL: Officially I'm TDL Agent

 assalamualaikum
salam ramadan semua
haiiiiii

inilah berita yang saya ada umumkan di FB-KOKOADIK BLOGSHOP dua hari lepas!!
setelah berhelai-helai shawl TDL(Terbaik Dari Ladang) saya beli
saya rasa sangat selesa dengan TDL
kainnya selesa, bermutu dan mudah dibentuk
 dah lama sebenarnya nak jadi ejen untuk TDL nie tapi tak jadi2 jugak
  sehinggalah baru2 nie terbaca yang TDL nak ejen
apa lagi terus pm.. then msg..
saya memang ada simpan no stokis TDL tue..
dah kata sebelum nie beli berhelai2.


  NOW OFFICIALLY DAH JADI EJEN TDL!!
 
one of my friend kat ofice tengok saya adjust tudung kat surau & then comment
"wahhh senangnya ko bentuk..jadi tiga segi kat dahi..ada bucu....muka ko takle nampak bulat dengan TDL nie.. nampakla illusi kurus"
(kiki dia nak cakap saya gemuk &muka bulat ye? haha tak kisahla janji nampak kurus dengan TDL wakaka)

then siap pegang2 and cakap pulak
"tak jarangla.. tak payahla pakai inner neck ninja yang panas tue.. ada setengah instant shwal jarang ..kena pakai innerneck nak tutup leher..panas lah " 

ohh boleh baca kat link ini ye.. review masa saya cuma membeli TDL untuk kegunaan sendiri

okey jom cuci mata dengan DIAN INSTANT SHWAL yang saya beli sebelum nie
yang nie semua 1st batch tau
tak lama lagi.. saya akan update dgn 2nd batch DIAN INSTANT SHWAL !
warnanya lebih memukau!! 
 
 masa nie kitaorang bercuti kat PD
opsss lum buat pun entry bercuti kat PD


 
 nie pun bercuti kat PD
eh anak bujang no 2 nie memang anja-anje
labuh instant TDL nie korang boleh adjust labuhnya
selesa untuk yang nak menutup aurat :)

 
 tengok labuhkan?
masa nie saya main pakai je
tak iron pun
nak cepat haha


 
 nie dalam keta je
khairy pun tak mandi lagi kiki
cuba tengok bucu tudung tue
terletak cantikkan?
itulah yang kawan saya maksudkan jadi segi tiga
yang membuatkan muka ilusi jadi kurus ...takla nampak boooolattttttttttttt


NANTIKAN 2ND BATCH 
DIAN INSTANT SHWAL DARI TDL!!!


 

No comments: