ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, July 6, 2015

Sampul Raya Custome Made Untuk Customer Kokoadik Blogshop!

  

 Assalamualaikum semua
Pejam celik pejam celik
Next week kita dah raya
Masa cepat sangat berlalu
Amana pun pernah cakap kat nenek dia
"Nenek kenapa Amana rasa masa cepat sangat"
Budak kecik pun rasa masa cepat sangat berlalu
Kita rasa tak?

 Oh meh story cerita sampul raya
Akhirnya sampai jugak sampul raya
Saya amik nie kat mak
Poslaju ke rumah mak..
Rumah saya mana ada orang...
Saya order 30 pcs je
Saya pos ikut turutan order yg paling latest
tapi kalau ada yang nak
insya allah saya boleh order 
Tapi lambat pulak sampai lepas rayakan?  

 
 Tanda penghargaan untuk customer yang tak jemu2 menyokong  Kokoadik Blogshop
 Saya keluarlah budget sikit untuk buat sampul raya custome made
Sampul raya custome made mahal sikit compare kita beli je yg sedia ada & letak je nama business kita

Tapi saya suka&puas hati.. 
bila tengok sampul raya yang ada nama saya + produk2 yang saya jual
Barulah jadi tanda tanya pada si penerima :)
Ini produk apa.. itu produk apa? Ada KKM tak? bla bla bla

Customer2 tolongla jawab & promote sikit produk2 mama Khairy ye?
MEKASIHHHHHHHHHHH





2 comments:

mummy_ayu said...

wah..cantiknya sampul duit raya!

adianiez AIDA said...

yes...
a very good marketing.
biar belanja skit agar bisnes berkembang :)