ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, July 8, 2015

IMAN INSTANT SHAWL BY TDL!!

  
Salam kawan-kawan semua,
Ini adalah lanjutan daripada Plain Instant Shawl
yang laku laris!
Ramai yang berpuas hati dengan plain 
tetanya2 takde ke instant shawl printed dari TDL pulak?
Saya sendiri tertanya2..
Sebab for me kalau yang plain Instant Shawl pun sangat selesa  
Cer tengok kecomelan saya pakai TDL Plain Instant Shawl nie
Insya Allah yang printed pun selesa plus geogous!!

Malas nak celoteh banyak
So moh cuci mata
Kalau minat pm saya cepat2 sebab TDL Shawl cepat betul out of stock!
Kalau tak percaya cuba tengok kat website TDL hanya ada 8 corak
Tapi saya masih ada 10 corak
So cepat ambil tindakan sebelum terlambat ye

Untuk makluman,
Pengeposan teakhir poslaju adalah pada 10 Julai 2015(Jumaat)
So last transfer duit adalah hari ini dan esok
Untuk membolehkan anda terima parcel sebelum raya


Kalau selepas 10/7/15 masih boleh order juga
Order cepat2 supaya saya dapat book& simpan ye
Lepas cuti raya saya terus pos
Kalau lambat order OUT OF STOCK!!

BELI 3 FREE POSTAGE!


1 comment:

adianiez AIDA said...

cantik bebeno model tu pakai shawl.
aida x pernah pakai shawl!
x brape sesuai dgn aida kot :)