ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, August 1, 2015

BAYBIE: BAYBIE SOAP DAN BAYBIE CREAM


Assalamualaikum
Salam hujung minggu semua,

Hari ini saya ingin berkongsi satu produk lagi.Seperti biasa produk yang saya jual ini juga adalah diatas permintaan customer untuk mencari bagi pihak mereka. Ramai di kalangan customer saya mempunyai anak-anak atau mereka sendiri mengidap ekzema atau priorisis.Kebiasaannya saya akan mengesyorkan menggunakan LRM dan VCO untuk masalah ekzema dan priorisi. Boleh baca disini entry tentang VCO dan LRM membantu merawat masalah ekzema dan priorisi. Ia disyorkan oleh Doc Zubaidi Hj Ahmad.

Walaubagaimanapun terdapat ibubapa yang masih ragu2 nak guna VCO&LRM jika bayi mereka yang mempunyai masalah kulit. Oleh itu saya berusaha mencari produk untuk membantu masalah kulit bayi-bayi. Sebolehnya saya cuba mencari produk yang disyorkan atau dikeluarkan/diformulasi oleh doktor. Akhirnya lepas berbulan-bulan carik sana sini Allah gerakan hati untuk follow FB Dr Zulkifli Sharif. Alhamdulilah beliau telah mengeluarkan produk untuk bayi. Terus saya wassup beliau dan nyatakan untuk jadi pengedar.

  
Baybie Soap & Lotion Baybie
Buat masa ini saya ambil Baybie Cream yang 30ml dahulu

 
 Pasti ada yang ingin bertanya tentang isi kandungan Baybie Soap & Lotion Baybie
Refer iklan diatas ye

Daun gelenggang juga salah satu bahan di dalam Baybie Cream. 
Boleh refer statment Dr Zulkifli di atas untuk makluman lebih lanjut.
 Rupanya banyak kegunaan daun gelenggang nie ya..


 
 Kalau dah doktor tue pasti doktor juga
Salah satu sebab saya sangat ingin menjual produk Dr Zulkifli adalah kerana setiap kali baca status FB beliau, beliau sangat berhati-hati setiap kali mengsyorkan produk pada customer/pesakit beliau.. Pada pendapat saya doktor begini bukan hanya ingin meniaga tapi juga mengutamakan kesan produk-produk kepada setiap customer beliau. Sama macam Doc Zubaidi jugak gayanya :)   Saya banyak kali terbaca Doc Zulkifli menasihatkan pesakit/customer beliau untuk buat PATCH TEST. Tak silap saya juga pernah membaca beliau mengsyorkan patch test juga dibuat untuk penggunaan pada habatussauda. Barulah saya tahu ada sesetengah orang mempunyai alahan juga pada habatussauda. 


Bagaimana  PATCH TEST dibuat?
Baca statment diatas :)

 EXPIRED DATE BAYBIE SOAP & BAYBIE CREAM?
1/8/2016

  Baybie Cream juga sesuai untuk kulit kering dan panau.. Menarik!
Baca statment diatas juga :)

 Tiada pewarna dan pengawet tiruan ya .

  Ini antara testimoni awal. 
Sebelum doktor Zulkifli menjenamakan cream ini dengan nama BAYBIE

 Doc Zulkifli juga telah mewar-warkan saya sebagai salah seorang pengedar produk BAYBIE

 
  
 BAYBIE SOAP (RM19)
 Semenanjung: RM25(termasuk poslaju)
Sabah/Sarawak: RM29(termasuk poslaju)

BAYBIE CREAM 30ml (RM29.90)
Semenanjung: RM35.90~ RM35(termasuk poslaju)
Sabah/Sarawak: RM39.90~ RM39(termasuk poslaju)

BAYBIE SOAP + BAYBIE CREAM 30ml
Semenanjung : RM54.9~RM54(termasuk poslaju)
Sabah/Sarawak: RM58.9~RM58(termasuk poslaju)


 
 
"LIKE" ramai-ramai ye :)
 
 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

 
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK BIDARA WORLD?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK SUTRA?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 
 
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK BIDARA?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
 

UNTUK FREE CONSULTATION: 
 017-3201998 (ILASALEH)

 

 



3 comments:

Cik Lily Putih said...

nampak cam bagus je product nie... yelah bayi kan kulitnya sensitif

aeinnamusa said...

anak saya ada eczema..sesuai ke pakai babybie cream ni
?

aeinnamusa said...

done follow #656