ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 14, 2016

Cincin 916 : Mengembirakan hati Amana ke hati sendiri



 Hadiah untuk anak perempuan yang terlalu banyak menolong 😍

Dialah tangan kanan ibunya
Dialah tempat melepaskan amarah tanpa sengaja
Dialah yang turut menjaga adlan khairy yang special
Dialah yang turut membantu mengemas rumah dan kain baju
Dialah anak perempuan nan seorang
Banyak sungguh tanggungjawab walau masih kecil

Mama kenapa mama tiba2 nak belikan amana cincin?
Mama dah nak bersalin.. kalau apa2 jadi.ini kenangan mama dengan amana.jaga baik2..
Tiap kali tengok cincin nie..ingat mama tau..jangan ingat mickey mouse pulak!

Nampak sayu dari matanya..sayu lagi mama😂😂😂

amana pilih cincin mickey nie.. amana pilih yg color emas
ada lagi satu jenis cincin mickey tapi ini yg amana suka

nie emas 916. Bukan emas celup.. tak taula sejak mengandung yg no 4 nie memang terjebak dgn emas-emas .. itu yang ingat dapat anak girl.. rupanya anak boy jugak
dokla membelek..dinarla, gold barla,siling emasla.. dulu memang tak suka emas2 nie.. dah terjebak baru tau penangannya

tak mahal sangat 
masih mampu milik 
tapi saya belum tau harga sebenar
sebab saya tempah ikut saiz jari amana
bukan beli yang siap
deposit RM50 je
saya beli onlinelahhhhh
nampak terus order
mana larat saya nak ke sana sini
nanti dah sampai saya share yeee

#BILA TENGOK ANAK GEMBIRA SAYA PUN RASA TERLUPA KEJAP MASALAH +STRESS YANG MEMENINGKAN KEPALA#







4 comments:

dear anies said...

beraya laa amana dgn cincin baru ni... ;-)

aeinnamusa said...

untung la minat kumpul emas;)

Nur Fannun said...

beli online kt mna tu?

kayyana said...

akak dah sihat? bila due kak? semoga dipermudahkan ye.