ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, October 25, 2016

ADAM ZIQRI SELAMAT LAHIR KE DUNIA

Assalamualaikum semua
Dah lama blog nie bersawang
Insya allah selepas ini saya akan menulis semula
Sayang sungguh blog rezeki ini terbiar sahaja
Sebelum nie saya "berehat" dari menulis  kerana kesihatan tak mengizinkan
Untuk permulaan saya share sedikit crita baby baru saya
Semoga baby nie pun magic seperti abangnya Khairy
Insya allah, bayi ini anak bongsu saya
Dulu ingatkan Adlan Khairy anak bongsu 
Kalau selepas ini ada lagi baby memang MAGIC 

Hampir sebulan lebih menjaga baby bongsu nie
Jatuh sayang sampaikan khairy jeles
Sampaikan hari2 khairy tanya "mama, sayang sangat adam ye? Khairy?"
Pandai jeles tau khairy sekarang

ADAM-Nama nabi, ikutan, teladan, manusia pertama
ZIQRI - terpuji, yang memuji Allah

Insya allah kalau berkelapangan saya share cerita bersalin ye
Oh saya bersalin di HUKMSC
Nanti saya share berapa bil etc etc ye untuk rujukan rakan2

3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

congrats :)

Kaseh Kamila said...

Tahniah Sue utk baby baru..:)

jamilahamzah said...

tahniah sis.. samalah.. blog saya pun dah bersawang.. lepas dah hbs pantang ni baru la mula nak update balik..hehe.. tahniah for the baby boy..