ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, October 31, 2016

Online shopping di Koleksi Anak Kite

Saya berpantang di rumah mak
Khairylah oeneman setia
Mulanya ingat nak pantang sendiri kat umh sendiri
Tapi bila saya bersalin ceser terus ubah program
Berangkutla saya, khairy dan adam ke umah mak

Khairy setia meneman mak dia
Jadi saya beli sesuatu untuk khairy
Bila dia pakai dia rasa happy
Dan paling oenting ia bukan pembaziran kiki

Apa saya beli?
Baju-baju santai haha
Bukan main seronok khairy

Budak-budak kalau nampak baju cartoon macam nie
Tak ke melompat?
Puas pujuk khairy, saya nak basuh dulu
Tapi khairy asik tanya
 khairy pakai boleh? boleh? boleh?
Oh harga sepasang rm18 je



Boleh beli kat sini
Nie kawan comper saya
So trusted seller nie ya
Dont worry
Banyak dah saya beli barang2 kat sini sebenarnya


Ini antara baju kegemaran khairy
Nie masa khairy kecik-kecik dulu
Masa nie umur khairy kurang 2 tahun
Sekarang dah nak masuk 4 tahun
Lama dah beli baju nie
Kata pelanggan setia haha

2 comments:

norhidana said...

untung khairy dpt upah ye sbb teman mummnya ngn adik

mamaRIFQY said...

Heheh tq ye ilaaa sb support naa !!moga makin murah rezeki ila