ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, February 12, 2017

Pandora 916 : Bagaimana cinta bermula?

Salam semua
Saya tak boleh tidur
Maybe lama sangat tadi hadap komputer buat keja opis
End up tak boleh tido huwaaa
Lapar pulak tue rasa.jomla borak2 ye
Camana saya boleh jatuh cinta dengan pandora 916
Mulanya saya menang satu contest pandora silver
Ala bagi gambar emak dengan saya
Tetiba menang haha
Saya bagi adik saya voucer tue
Sebab dia peminat pandora silver
Weiii harga pandora silver boleh tahannnn
Macam harga emas
Saya menceceh kat adik saya
Ruginyaaa beli pandora silver bukan boleh pajak punnn
Jangan kecam saya ye pandora lovers๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Adik saya cakap angah pegilah join pandora emas
Eh ada ke?
Laaaa baru saya sedar kawan comper saya memang group dalam pandora 916 atau lebih glamer masdora
So dia tolong add saya joint dalam group pandora 916
Itulah storynye
Mesti nak tau kan ..apa yg patut dibeli dulu untuk terjun dalam dunia pandora  916?
Depends on your budget
Budget saya kecik
So saya bermula dengan charm
Sampai ada 3 bentuk baru saya beli rantai tangan belut.. rantai tangan belut boleh masuk charm pandora.. rantai tangan belut nie pun kategori budget jugak.. hakak tak mampu beli mahal2 yeee..haha... biar sikt asalkan bermula..itulah motto si pengumpul pandora 916 yang sengkek haha
Ok jom cuci mata dulu
Nanti free2 saya letak semua dalam satu entry atau page  semua set yang available
Sejujur2nya saya hanya dropshipper je untuk semua item pandora nie
Tapi dont worry saya dropship dari trusted agent dari geliga gold.
Saya dah beli dulu baru saya promo ye pada semua
So saya yakin beliau memang trusted agent
And opkosla saya trusted dropshipper haha

Rantai belut yg saya beli.budget punya..saya beli dalam 6.04g klau tak silap.nie gbr org lain kiki
 rantai tangan pandora jenis lobster
Rantai tangan pandora inspired pandora silver

Lambang cinta pada mak
Kalau saya pakai mesti mak kembang setaman
Mesti mak cakap dalam hati
"Sayangnya anak aku kat mak dia, sampai pakai kat tangan nak semua orang tau"
Mestilah sayang mak
Saya banyak kali cakap dengan anak2
"Kalau nenek mati ,mama nak ikut sekali"
Then khairy terus cakap
"Haily pun ikut mama mati sama ye"
Adesss
Arief pulak dengar dia pegi tanya
"Mama nak ikut nenek mati ke nak ikut khairy mati?"
Terus closed case tak mo dah cakap

Ramai suka hand beg nie
Tapi mahal tau berat nie



Nantila saya buat satu entry untuk semua stock rantai tangan dan charm pandora ye
Jomla jadi msdorian/pandora 916
Selain cantik kita boleh simpan kenangan untuk setiap charm
Macam hari tue saya ada beli bead apple sebab itu kenangan husbd dapat bonus
Dia bagi saya rasa bonus dia sebab saya tak dapat bonus
Kalau saya pun dapat jangan harapla dia nak bagi kahkahkah
So saya pilih bead apple ala2 iphone tue
Kan ke gambar apple sikit dah kena gigit
Itula lambangnya husbd dapat bonus..dia bagi saya "segigit" rasa haha

Pastu beli bead love block lambang cinta saya pada semua anak2

Beli dangle reben sebab reben tue cantik..ehh? Tue bukan kenangan

Beli dangle puzzle love sebab dalam hidup nie kita boleh bahagikan kasih sayang pada ramai orang mengikut kriteria... sebab dia mak kita, sebab dia anak kita, sebab dia khairy magic..


PALING UTAMA
JENG JENG JENG

BOLEH PAJAK 
dahla cantik, boleh pulak pajak untuk dapat loan
Best takkkk?
2 + 1
Sekian
Gud nite









1 comment:

Anonymous said...

The Juno B1 Cabin Suitcase glides on four precision-made Hinomoto wheels (a company which, according to obsessive fliers, is a standard-bearer of quality caster-making).
The thing is extraordinarily light at 5.3 pounds (the Rimowa
analogue tips the scales at 7.1), but feels shockingly sturdy;
its speckled polypropylene shell is built to combat and conceal obvious (but inevitable) scratches.
The suitcase also has a handy built-in lock, and indestructible hard casing.
But what I really love about it is how much I can fit.
Despite its tiny dimensions, which always fit into an overhead, I’ve been able to cram in a week’s worth of clothes for a winter trip in Asia (thanks
to clever folding), or enough for ten summery days in L.A.
It’s really the clown car of carry-on luggage.