ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, February 7, 2017

Rezeki Hari Jumaat


Dalam seminggu saya akan ke pejabat
Kebiasannya saya pilih hari Jumaat
Sebab hari Jumaat saya dah buat banyak fail dan bolehla beri pada bos sekali
Jumaat lepas saya pegi pejabat dapat gift
Muahaha..sengih-sengih dapat gift
Walaupu akhirnya yang dapatnya anak-anak yang pakai
Ada senior balik dari Jepun
Beri saya dua barang nie
Kipas tue sah-sah Amana nak bawak sekolah
suka sangat kata panaskan?
Nah mak bagi kipas Jepun
Nasib mak tak bagi kipas siling ..kiki..
Chopsik tue bagi Arief
supaya dia lebih focus
Fokus bila makan haha
Khairy? tak payahla..cukupla dapat kasih saying mama yang tak berbelah bahagi
Adam? Cukupla siang malam pagi petang melekat je dengan mama dia :P
 
 
 
 
Tetiba je ada yang beri purse nie.. siap pesan "pakai tau supaya dapat pahala"
tunjuk kat Amana..nie pun dia nak
adess..  sory ye amana saying nie purse orang-orang dewasa
Bukan budak-budak
Mama nak pakai supaya yang memberi nie dapat pahala seperti yang dipesan
Ok next sapa nak bagi hadiah lagi nie?

1 comment:

Mama Zharfan said...

beshnya purse coach tuuuu