ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, March 6, 2017

Bila dah minat EMAS

 
Assalamualaikum kawan-kawan semua
Jomlah kita cerita pasal saya
Nak glamer pulak citer pasal diri sendiri
Laa nie blog sendiri memangla citer pasal diri sendiri
takkan nak citer pasal artis?
Dah kertu2 nie takdela nak memblog pasal artis
masa muda belia pun takde sangat
kecuali artis yg terlibat dengan parenting haha
 
 
Okeyla sejak2 dah terjebak dengan emas nie
mulala belajar2 apa benda yang dimaksudkan dengan emas
dulu ko pakailah emas besar rantai basikal pun hakak tak heran
sekarang suka tengok.. cantik-cantik semuanya..mak khairy suka sangat kiki
sekarang bukan setakat suka tengok emas dah mula belajar term-term emas tau
Apa maksud gram, arrahnu, upah, upah simpan, sauh,pintal,belut etc etc
kebanyakan saya baca-baca je bila rakan-rakan emas bercerita
 
sehinggalah saya berjaya tolong satu ejen PUBLIG GOLD jual  gold bar
untuk kali pertama deal dengan beliau (gambar atas tuela) saya berjaya jual 11keping
Untuk rekod saya sebenarnya berjaya jual 21 keping Public Gold 1g tue untuk Febuari tau 
Lebih kurang total RM4K++
 
saya tak dapat apa tau
haaa nak kata saya "sengal" le tue  amik apa2 kan?
Tapi kebanyakan yang beli tue rakan-rakan saya sendiri so saya jadi orang tengah je
saya dapat special price dari ejen Public Gold tue
camana saya tau special price..haii saya nie kan delear powergold ..so saya memang ricky semua harga gold bar..so saya taulah harga mana yg "special"
 
Lepas dengan jayanya jual berkeping-keping gold bar Public Gold
ejen Public Gold  tue terus masukkan saya kelas online emas for FREE
bukan tue saja dia terus masukkan saya dalam group ejen emas dia haha
pucuk dicita ulam mendatang
Ini namanya taktik NETWORKING :p
tak untung sana..untung kat sini
janji orang suka kita hahahahahah
 
so uools terus follow ye
lepas nie saya nak update barang kemas super budget & budget
NAK KEEE?
Nanti saya buat menu baru kat tepi blog nie ye
Kat bahagian KOKOADIK GOLD
saya tambah BARANG KEMAS 916
TUNGGU
 
 
 
 
 
kelas nie saya masuk dah malam-malam
lepas susukan adam
saya pun masuk kelas online nie
lepas tue terus lelap mata
pastikan isyak dulu
kalau tak terus tertido pulak
 
agent tue  siap tulis nama saya EMAS ILA SALEH
terus rasa muka ada kilau-kilau cahaya
saya pun tak tau kenapa kuar gambar saya time jaga Khairy
kurus bebenor haha
derita la katakan muahaha
 
 
kemain lagi comment saya
"dapat loan dengan emas..ingatkan tipu"
korang tak tau perasaannya pegi arrahnu bila bagi emas kita.. dia ganti duit
pastu lepas kita setel loan dia pulang balik emas kita
ehhhh..best tue..
ala2 system barter yang untung
lepas setel dapat balik barang kita
cuma bayar upah simpanla
 
ada yang kata upah simpan mahal compare pinjam bank
yang penting arrahnu free riba
dah kertu nie nak hidup dalam keberkatan je sebab tak tau bila kubur nak panggil
plus dengan arrahnu kita tak berhutang lama
6 bulan..6 bulan
kalau bayar sikit2..upah simpan dikurangkan
ala2 pinjam dengan gomen "baki berkurang tue"
korang pegila cuba pajak sendiri..baru tau
kalau tak tau ..pg masuk kelas emas
saya pun tengah study lagi
kena masuk kelas live TCE
tau TCE?
TEKNIK CONGKAK EMAS
 
 



SUPPORT ME AT

 
 
 
 

No comments: