ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, March 1, 2017

RANTAI TANGAN (RT) PANDORA 916 SUPER BUDGET 3.9++ GRAM



Assalamualaikum semua
Jom shopping 
haha

Satu perkara yang jadi "mimpi ngeri" sesetengah wanita yang nak mulakan hobi mengumpul Pandora 916 adalah rantai tangan (RT).. rata-rata ramai yang lum mampu nak beli rantai tangan Pandora. kebiasannya rantai tangan pandora 1K ke atas yeeee.saya punya sendiri pun 1K ke atas.. itupun saya beli lepas dapat "duit jatuh dari langit ke 7". Saya beli RT pun lepas kumpul 3bead/dangle Pandora 916.. Itupun RT budget jenis RT belut bukan yang jenis love claps atau Pandora silver inspire..kalau yang tue lagi mahal bak hangggg...

Tak tau pulak ada RT SUPER BUDGET
nah saya datangkan khas dari bos Pandora saya
3.9G++
Harga below 1K
Stok sangat sedikit ya 

 
 17.5cm -1 utas
18 cm - 1 utas
18.5g -2 utas
19cm -1 utas

berminat?
WA 017-3201998


 inilah cara kalau nak tau ukuran RT ye
Untuk pandora bolehlah add 2cm
tapi kalau rasa lama lagi nak penuh bead tue cukupla tambah 1cm je haha
sebabnya takut longgar sangat

ini contohnya
ikut dlm gambar cara2 nk ukur RT
ukur ketat
add 2cm
longgarkan?
selagi tak penuh rasa loggar sangat
so for me add 1cm dah cukup
lebih-lebih kalau bead tue nak "beranak"lambat kemain kiki 

BERMINAT DENGAN RT PANDORA SUPER BUDGET?
3.9G++
BELOW 1K

WA 017-3201998
SEMENTARA STOK MASIH ADA SAHAJA
KLAU HABIS TUNGGU NEXT STOK YANG TAK TAU SAMPAI BILA :P


SUPPORT ME AT









 

1 comment:

Azian Elias said...

akak ni belum lg ada benda2 ni.
kot2 ler nanti teringin, boleh bagi tau u ye.