ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, April 18, 2017

SCMMER


Hari nie saya senyap sikit
Sakit telinga haha
Tapi saya masih boleh dengar kalau orang call
pagi2-pagi buta no 03-20591888 call saya
Saya angkat dan suara ala2 kalau kita call pizza hut tue
Mean suara recordedla
"Kami mendapati anda ada tunggakan di maybank sebanyak rm3k+++.tekan no 9 untuk maklumat lanjut"
 
Ehhh tak ada masa saya nak tekan no 9 lahhh
Terus saya matikan handphone
Pagi-pagi saya "bergumbira" menguruskan dua anak magic saya si adam dan khairy
 
Tak payah nak scam saya
Saya mana ada hutang dengan maybank
Maybank hutang saya setiap kali masuk gaji adala hahahahaha
 
Kalau call cakap saya ada tunggakan PTPTN mungkin saya pasang telinga
Saya tak matikan handphone kalau sebut PTPTN
Demi nak dapat ijazah macam owl nie
Saya berhutang PTPTN
itu betul ....bukan scammer tapi RIBA
RIBA pun tetap hutang ye
Mana nak lari
Bayar tetap bayar
Oh nak order owl nie?
Bagilah kat yang istimewa  yang nak grad.
Hadiah bernilai diisi di dalm bungkusan kecil tau
 
Berat owl nie 3.4G++
boleh preorder
ehhhh sempat selit iklan niaga pulak
baca lagi kat bawah nie ada lagi satu scammer
 
 
 
 
 
 
Cuba korang baca conversation nie
Muka nampak putih bersih ..muka melayukan?
tapi saya terbayang di sebalik yang menaip nie "awang hitam"
haha
cubalah tengok type melayu jadi "malayu"
Nampak sangat ko nie awang hitam scammer wei
 
saya dah unfriend
biasanya kalau unfriend pun kita masih boleh tengok profilekan?
bila klik lagi sekali "profile not available" lebih kurang gitulah
haha..dah kantoila org tau dia scammer
ehh korang tengokla kot2 tue muka pakcik korang yang dia guna
kalau muka pakcik korang pegilah report haha
 
takde masa saya nak layanlah
orang yang rajin melayan org yang tak dikenali nie
adalah org yang banyak masa terluang
dan nak membuang masa yang tak terisi
 
mintak maap lah ye masa saya memang dah penuh
dah takde ruang nak selit walau seinci pun
saya ada 4 ank dan nasiblah bapaknya cuma ada 1!!
 
hoii tak laratttttttttttt weeei
belum lagi keja opis
belum lagi keja rumah
belum lagi segala mak nenek gold
belum lagi supplement
 
mintak maapla scammer pegilah scam orang lain
saya nak jumpa sahabat baik saya pun dah bertahun-tahun tak jumpa
ini pula nak layan scammer yang tak dikenali?
 
I IS LETIH
BYE BYE SCAMMER
 
 
 
 
 

1 comment:

Azian Elias said...

Akak baru2 ni dapat yang Maybank tu lah.
Akak cakap, account Maybank pun tak de,
credit card maybe pun tak de.
Cam ne boleh Maybank luluskan personal loan.
heeeeee.
kantoiii.