ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, May 9, 2017

Aeroplane mendarat

 Alhamdulilah
Seorang lagi customer bahagia mendapat bead Pandora
Peminat Pandora nie mereka kadang-kadang ada berjenis-jenis set tau
Ada yang tema cinta, ad ayang tema cartoon, ada yang teman travel

 
 Antara koleksi terbaru
Kalau ada sesiapa yang istimewa konvo jemputla order dengan saya ye
 
 Pada yang suka bintang-bintang
Geliga gold ada keluarkan bead ikut bintang-bintang kelahiran

 
Ini memang impian saya
Kenapa bukan gambar color emas?
sebabnya ia belum keluar
Saya memang dah bagi tau bos Pandora saya
Saya nak booked yang nie

 
Patut tak saya mintak bead nie dari Amana? haha
 
Ini pun lawakan?

 Customer saya dah preorde yang dangle butterfly nie
Kedua-duanya lawa di mata saya
 
ehemmmmm 
impian saya yang ini telah menjadi nyataaa
alhamdulilahhhh


JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS
017-3201998
PANDORA 916 BY GELIGA GOLD
DINARPAL
PUBLIC GOLD
POWER GOLD
 

No comments: