ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 5, 2017

Aku sakit ke tak? Demi Khairy & Adam

ini adalah realiti seorang ibu
bila sakit tetap buat macam-macam kerja
kalau saya sampai tak bangun tue
maksudnya memang saya dah habis daya
memang tak larat sangat
 
kebiasannya saya akan bertahan jugak untuk Khairy
sekarang dah ada Adam lagilah saya tak boleh sakit
Bila saya tak sihat ..saya susah hati
susah hati mengenangkan adam si tembam dan khairy si magic

 ok nanti kita jumpa nenek ye
bulat je mata
nampak makanan le tueee

 kemain lagi khairy gelak
kalau dibiarkan memang habis adam kena buli
 tak sangka saya boleh jaga 2 budak nie..
itulah kekuatan seorang mak kan?
kalau jaga anak je lainlah
saya juga kena buat keja pejabat
kena masak
kena kemas rumah
tetiba lupa ada sakit belakang
yup makan supplement
kalau tak makan
mau ko pengsan  kat tangga haha
habis anak ko jadi apa?
malukut di tepi gantang?

adam nie badan dia tembam
dah le tembam ..manja
dahle manja... bulat
dah le bulat .. tak tau nak cakap apa lagi
yang pasti sangat hargai kehadiran dia selepas khairy
saya gelar adam baby emas
sebab masa mengandungkan adamlah saya terjebak dengan emas

 makan memang no 1

 sekarang adam dah amik alih tempat khairy
adam je 24 jam dok atas pangku saya
manalah khairy tak sakit hati kiki

 nie gambar paling baru
gambar masa adik ipar saya kawin 30/04/17
adam macam muka saya rasanya
haha semua anak ko cakap muka ko
tapi bila org tengok ..diorang cakap anak-anak muka papa diorang
rasa ehhh ye keeee?

 ini gambar masa adam 3/4 bulan
adam sado :P



 

2 comments:

norhidana miswan said...

adam bolat... geram nk gigit pp dia

Mama Zharfan said...

ila is supermom :)