ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, May 4, 2017

Beli Gold bar macam beli Gula-gula je

Assalamualikum semua
Pada yang belum tahu
saya nak war-warkan 
saya sekarang dah jadi DELER PUBLIC GOLD

ACTIVE & AUTHORISED PUBLIC GOLD DEALER
SUHAILA SALEH
PG00097831

Saya dapat jadi dealer dengan PROMO MELETOP masa tue
Kebiasaan untuk jadi delaer ADALAH DENGAN  100G EMAS (20K)
Tapi saya dapat joint dengan harga promosi
Saya ingat nak simpanlah emas-emas yang saya dapat hasil joint dealer
nampaknya baru je saya share di group gambar-gambar emas nie
terus disambar rakan
alhamdulilah terima kasih daun keladi
 
  Orang banyak duit dan celik emas
terus beli tanpa banyak soal


Pada yang teringin juga nak mulakan simpanan emas
jemput wassup saya di 017-3201998
Anda boleh buka akaun Public Gold dengan 1gram sahaja
Harga 1Gram untuk hari ini adalah RM192 (02/05/2017)

Pastikan anda daftar melalui dealer
kerana ada rakan saya yang daftar sendiri membayar RM215 
(harga retail tanpa jadi pelanggan Public Gold) 
Jika anda didaftar oleh dealer sah Public Gold
 harganya adalah harga pelanggan akaun Public Gold iaitu RM192(untuk date 02/052017)
 Di situ rakan saya telah rugi hampir RM20++

Apabila anda membuka akaun Public Gold anda
Anda managed sendiri akaun anda
Anda nak beli
Anda nak ambil 
Anda nak simpan
Hanya anda yang uruskan 
Tak perlu campur tangan dealer anda


Bagi yang tingal di Kuala Lumpur dan selangor
Diatas adalah cawangan Public Gold 
Jadi anda boleh ambil emas-emas anda dari cawangan yang dinyatakan diatas ye



Tahukah anda emas diramal RM500 untuk 1gram pada 2020?
Jangan terlambat memulakan simpanan emas masing-masing 

ACTIVE & AUTHORISED PUBLIC GOLD DEALER
SUHAILA SALEH
PG00097831


JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS
017-3201998

 

No comments: