ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 3, 2017

Dinner @ Mixwell Garage


Rasanya dah lama sangat tak buat entry makan -makan
So sekarang nak mulakan kembali misi makan-makan dengan jayanya
Tempat pertama selepas berhibernate sekian lama adalah Mixwell Garge
Kat area Kajang
Jemputla ringankan jari tanya en google yeee

 Gambar nie saya amik dari FB Mixwell Garage
Saya datang waktu malam
so gambar pun banyak yg gelap gulita :p
kalau letak gambar yg saya amik nie nanti korang sakit mata haha
Camana pun gambar seterusnya adalahoriginal dari hp yang hampir nazak dikerjakan anak-anak

 
 Arief dengan khairy
ramai yang cakap muka khairy dah makin macam arief
bezanya muka khairy lebih soft dan manja
bukan saya cakap
ipar yang cakap 

 
 Saya order Monster Double Cheese Burger
sumpah! kenyang gile
sampai tak muat dah masuk perut
lain kali tak mo dah order nie sebab tau perut tak muat makan burger sebesar nie
Tapi serius dagingnya sedap
tak garing ..tak le macam tak masak..
soft gitu..

 arief memang suka meat ball
makan meatball tapi kentangnya mak dia yang kena habiskan
adusss

amana dan  chiken cop adalah BFF

amana kemain suka
"mama amana dapat cawan aladin"

si bulat nie tak tau nak makan apa 

sup mushroom nie memang sedap habissss
wild mushroom saya rasa
siap tambah lagi 2 pinggan 
saya bagi 5 bintangggg !!!

  
jantung hati saya
masa kelahirannya memang penuh air mata
tapi lepas laluinya
satu persatu Allah berikan gantinya
tanpa sedar saya bersyukur dengan dugaan yang datang
sebab dengan dugaan tue 
banyak kebenaran Allah tunjukan
banyak jalan Allah berikan
banyak rezeki Allah curahkan
  
amboi amboi amboi
macam dah bujang sangat

  bila tengok menu nie 
dok fikir  nanti nak makan apa lagi ye?

 tue harga-harganya
nampak ke?

Saya lum pernah pergi mana-mana restaurant
yang siap ada gram  tersedia macam nie
Nanti next visit nak try steak pulak
mcm bestttt

kok ye pun sedap makan jangan le lupa adam yeeee



  memang akan datang kembali ke Mixwell Garage



No comments: