ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, June 2, 2017

Saya Menang emas di Seminar Public Gold

 
Assalamualikum semua
Dah lama tak bersiaran sebab saya nak lengkapkan tugasan pejabat
alhamdulilah dah siap
 moh kita share2 cerita
kalau tidak ...manjang citer copy paste haha
tak molah digelar blogger copypaste kan?
sori kawan2 semua
I am busy
cliché kiki
 
 
Tapi truly madly deeply saya suka cerita copy paste yang bercorak keagamaan, kekeluargaan dan paling suka copy citer En Matt
Suka baca cerita bagaimana dia melayan isterinya dan anak-anaknya
dan paling tak sangka kerana saya melalui jalannya juga walaupun endingnya berbeza
anak beliau sakit jantung
 cuma anak beliau telah menunggu disyurga 
dan khairy magic saya menunggu saya di dunia untuk ke sama2 ke syurga .insya allah
 
okey meh sambung citer saya menang emas
muahaha
part menang-menang nie memang syok nak citer
sebab dah lama tak menang
dah malas nak joint contest ..mana nak menang?
saya bukan malas
tapi serius sangat.. masa untuk diri sendiri pun tak ada
mayb sebab beranak kecik
so priority pegi ke adam>khairy>amanaarief>>keja pejabat >urusan rumahtangga
rasa mcm dah paras hidung masa saya
haha
insya allah bila lapang saya joint..
bila tue?
entah hahahahaha
 
kali nie saya tak joint contest yeeee
saya menang tanpa diduga
 
muka penat
memang penat pun
seharian kat rumah buat keja tak habis-habis
malam tue saya pergi jugak
sebabnya dah dah 3 org register dealer bawah saya
customer ada 5 org kot
sampai bila tak hantar borang dealer kan?
so saya gagahkan pegi jugak
 
Alhamdulilah
Alhamdulilah
Alhamdulilah
 
Niat saya cuma nak hantar borang dealer Public Gold di Branch Bangi.Ala dekat sebelah Menate.. Tuan Fairuz Aziz (mentor Public Gold) cadangkan lebih elok saya isi detail saya menggunakan borang daripada isi secara online... Jadi saya hadirkan diri di seminar Public Gold Bangi pada sabtu tue.. Berkat mendengar cakap mentor agaknya..Sungguh tak sangka rezeki berpihak pada saya 😘

Masa cabutan bertuah dibuat Amana sibukla jadi pom pom girl kat telinga saya "mama menang, mama menang"  Saya cuma cakap ..Amana doakan mamala..sebab Amana budak kecikk.doa makbul sebab dosa tak banyak" Alhamdulilah..doa amanalah nie.. dan juga doa anak-anak yang tinggal kat rumah haha. Khairy & Arief muncung sedepa tak dapat ikut..kalau bawak semua haru biru je nanti
 
Saya menang 0.5g gambar kucing niela..
nie gambar kedua-dua belah bahagian.
 
masa saya menang nie nilainya RM120. saya mennag 12 Mei 2017.
hari nie 2Jun 2017  harga retail dah RM150 tauuu
Untung  tak?
Paling untung saya dapat free kiki
 
Ini harga lama
tengok pada 0.5g = RM120
 
Ini harga baru
0.5g=RM150

 

 
⛧Walaupun dah pernah menang macam-macam contest dan nilainya lebih tinggi dari 0.5g nie tapi tetap rasa happy sangat.
⛧Sesungguhnya lain sungguh perasaannya bila menang emas
 
Ini speker pada malam tue
Tuan  Fendy
 
ACTIVE & AUTHORISED PUBLIC GOLD DEALER
SUHAILA SALEH
PG00097831
017-3201998
 

 
JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS
017-3201998
 

 
  

No comments: