ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, July 12, 2017

Menang Peraduan Make Over Rumah -Sanggar


Assalamualaikum
Meh saya share citer 9 bulan yang lepas
Saya baru share sebab rancangan nie baru ditayangkan di TVi


Tue nama saya ye
Kot2 kang ada yang tak kenal sebab rupa mengandung mestilah tak sama dengan tak mengandung
kang kata saya auta pulak haha


Ya rabbi mcm nie ye rupa saya mengandung? Serius mmang sy takde simpan gbr mengandung.. sebab alahan tue hurmm..tiap2 kali mengandung mesti tekad nak lawa2 tak mo lembek2..tak mo alahan..tapi nan hadooo..kalau selama nie time preggy jangan harap nak amik gambor tapi rupanya preggy kali terakhir siap shooting utk rancangan tv..hahahaha.. bertuah punya adam ziqri..kecil2 dalam perut dah buli mama dia suruh masuk tv.. tapi shootingnya kejap-kejap je..yang diorang make over umah yang lama..saya siap membuta dalam bilik tauuu


inilah perekanya adi waridi..followlah FB beliau
adi nie bukan sahaja pereka hiasan dalaman tau
beliau ada label baju sendiri
 
 
 
 
 
habis lampu saya pun kena cabut..diganti lampu lain kiki
 
ala2 princess pulak senyuman si adi haha


tengok adi sketch make over umah saya
hasilnya dan sketch sama
sukeeee
 






 

 
 
 
 okey nie Nampak jelas sikit
pokok tepi tue pun sponsor haha
 

 haha basikal senaman yang tak pernah saya guna
terus diangkut tempat lain
anak saya arief yang suka naik


 
sapu jangan tak sapu ye

 apa ko senyum2 pandang akak adi?
control jangan tak control haha


  actually saya tak sangka secantik nie adi makeover untuk rumah saya
sebab member contest saya ada yg menang rancangan nie sebelum nie jugak
 tapi tak le seglam nie haha
semua kat ruang makan tue semua sponsored masa make over
kecuali meja makan je saya punya
meja konsul belakang tue sponsor
cermin , frame dan karpet pun sponsor
lampu pun sposor
bungaa2 tiruan pun sponsor
alhamdulilah
jangan harapla saya nak make over rumah cantik2 mcm nie
takde budget
khairy didulukan haha..make over dikemudiankan

 muka teruja kahkahkah
nak kuar duit sendiri entah bilalahkan?

 sebelum dan selepas
mesti korang terfikir rajin benor masuk contest dgn preggy2
mabuk kemain
kalau nak tau inilah antara contest paling mudah
bila member2 comper share ada contest make over
dan bila syaratnya cuma hantar gambar bahagian yang nak di make over
amboii mudahnya
saya hantar jelah gambar ruang makan nie
tup-tup diorang datang inspec dan tak lama lepas tue call bagi tau terpilih
rezeki baby dalam perut
mudahkan?

nilai make over di rumah saya
tapi diorang nie terlupa letak harga meja konsul
meja tue berat
mahal jugak tue
rm700 above jugak meja konsul tue
 
 
 nie gambar bila selesai make over
dari pagi membawa ke magrib
huwaaa lama kan?
sabar krew2 nie buat keja
padahal make over cenonet je
 
cuba lihat pada gambar atas tue
adi tue berbaju biru
sebelahnya nama adam..partner si adi nie..diorg memang designer sama2
mcm2 business diorg buat
samakan macam nama anak saya si adam
kebetulan pulak saya letak nama adam untuk anak bongsu saya
masa letak nama adam nie langsung takde terfikir dia pun
 
baru-baru nie adam nie meninggal kerana masalah buah pinggang
sekejap kan?
tak sangka orang yang kita jumpa..baru jumpa.. tiba2 meninggal
muda lagi pulak tue
masa kat rumah saya ..adam nie suka dengan khairy
lebih2 lagi bila tahu khairy sakit jantung dan masih bertahan
lagi dia dok memeluk khairy
sapa sangka nyawa beliau sekejap je
sedekahkan alfatihah untuk adam nie ye..
 
nak tengok full episode saya nie klik di sini

 

2 comments:

Anis Azalea said...

rezeki murah hehehe

nadia.bahtiar said...

Sis, macam mana naik masuk contest tu? ada link tak?