ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 25, 2017

Pandora Watch For Sale


 
Saya nak jual Pandora Watch nie

Saya beli jam  rm550 (boleh refer bil)
Saya beli tali rm69 (jangan tengok harga tali pada bil yang RM140 tue sebab yang harga  tali dalam bil tue tak sampai dengan jam.tapi seller pulang balik harga tali.so saya beli tali jam dengan seller lain)
Saiz tali 20.
 
So total harga yang saya beli: RM619
NAK JUAL :RM500 TERMASUK POS  (tali bagi FOC)
 
Conditon:
Jam nie saya tak pernah pakai walaupun dah lama beli sebab talinya tak sampai sampai sekali dengan jam. Bila beli tali baru dah tak eager nak pakai. Takde rezeki dengan pandora watch gamaknya
Jam nie memang ada pada saya bukan pada kawan, bukan pada adik, bukan pada mak etc etc. Memang ready stok. Nak cod pun boleh area kajang atau bangsar
 
 
Saya beli jam Pandora nie melalui seller dalam group Pandora Original New OR Prelove Sale
 
Memang elok lagi.sebab duduk diam daam kotak
 
Tue rupa tali yang saya baru beli
Tak berkenan langsung
Halus yang amat
So saya decided bagi free je pada yang nak beli jam nie
 
 
kalau uools beli jam nie
korang boleh carik tali macam nie
Ini jenis leather  rasanya
Gambar nie ada sorang member yang baik hati send pada saya gambar Pandora watch dia
lawa kan pakai macam nie
 
Ini tali jam ikat emas
Say kurang pasti emas plated atau original emas
Tapi kalau nak macam nie cuba cari kat group PANDORA 916(Pandora Emas)
 
 
macam nie cara ikatannya
 
kalau minat dengan jam nie wassup  017-3201998
nego nipis
janganla nego gileer2 ye
tengokla harga saya beli tue
 
 
 
 
 
 
 

2 comments:

norhidana said...

terjakun jap... cantik jam pandoranya... cuma mampu tgk je bt masa ni heheheh

marina said...

Assalam...ada lg ke jam tu?