ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, February 25, 2018

Wings @Bangi Sentral

 
 
 
 
Assalamualikum semua
Perkara yang paling best dalam hidup seorang ibu adala melihat senyuman anak-anak
Anak-anak suka sangat kalau bawa mereka keluar dan makan-makan
Tak kiralah makan apa
Asalkan mak diorang belanja haha
 
Saya suka belanja anak-anak makan kat tempat baru
Nak bagi anak-anak rasa
Kalau sedap kita akan repeat banyak kali
Kalu tak kena tekak sekali tue jelah kita makan
 
Saya amik combo 12 pices tue RM39.90
Oh stall WINGS nie kat Bangi Gateaway
Saya malas nak bawak anak-anak tempat lain
Tempat ronda kita orang area Bangi, Kajang and Putrajaya je
Bangi Gateaway, IOI Mall, Alamanda (ini jarang-jarang)
Itu ajelah nak redah ke KL?
Kirim salam ..tak kuasa
Tapi kalau saya ke pejabat saya selalu pergi NU Sentral
Makan-makan je haha
Cuci mata
 
Anak magic Adlan Khairy  dengan anak tembam Adam Ziqry saya 
 
Amirul Aried 
semoga mama ada kesabaran yang tinggi nak layan kerenah Arief
Kesabaran tuelah harga yang mama kena bayar selepas mama "terlepas pandang" kewujudan Arief sejak Khairy lahir.. mama akan ganti perlahan-lahan ye..
BTW Arief kan hero mama!
Insya Allah one day Arief akan jadi anak lelaki yang paling menyejukan hati mama
 
 
Inilah set RM39.90 tue termasuk 2 bekas air
Yang perisa sambal tue memang pedas gile
Sapa tahan makanlah ye
 
Amana yang sekarang asik moody
Ank perempuan sorang gitulah
Anak-anak saya nie kalau jalan sensorang dengan saya elok je perangai
Tapi kalau keluar ramai-ramai berempat sekali gus
masing-masing buat perangai
So kalau korang Nampak ada mak yang keluar dengan anak berderet-deret
Buat pekak jelah kalau dengar mak tue membebel
Bukan senang nak handle
Tapi saya tak suka tinggalkan anak-anak saya
Sangat jarang saya keluar bawak salah sorang je
Hati saya tak senang kalau anak saya tak cukup 4 depan mata
Tapi kalau bawak semua jadi mak lampir haha
 
Tak payah ada yang gatal nak snap picture ke apa ke kalau nampak parents marah anak-anak
Korang bukan tau peel apa yang anak tue buat sampai mak naik angin
keja bodoh je record video pastu viralkan
Terbaru kes yang pakcik tabligh diviralkan buat benda tak senonoh dalam LRT
Masa tengok video tue dah rasa lain macam..
rasa macam fitnah je
tup-tup Ustaz bit Lew up status dalam FB bela pakcik tabligh tue
Ustaz Ebit Lew kenal pakcik tue dari dia kecil
termasuk Ustaz Ebit kenal anak-anak pakcik tabligh tue
Pakcik tabligh tue memang selalu naik turun LRT untuk kerja agama
dan dengarnya ada seorang lelaki india juga bela pakcik tue
Orang yang hidupnya atas nama Allah akan dipelihara Allah dari keaiban
 
Memang takde kerja manusia nie asik nak viral!
Baik viral cerita kucing atau ank-anak korang
Bosan sangat hidup korangkan sampai nak kena rakam video hal orang lain?
 
 
Itulah bekas airnya
Tak habis pun
Tapi bekas tue bawak balik
Saya dah plan nak tanam sayaur dalm bekas tue
Rupa-rupany plan anak-anak pun ada
Diorang isi mainan dalam tue xoxo
 
Adam tak heran apa pun
Janji dapat makan
Janji mama ada
sebab tue adam debab
Senang hati
 
Belikan anak-anak sorang satu lego
Terbang rm20 mak
 
Si pendek kat belakang tue mampu tengok jelah 
Semoga Allah beri rezeki masa dan kewangan untuk saya penuhkan  dengan anak-anak dan mak ayah saya.. termasuk adik beradik saya.. masa untuk belajar tentang agama..
takutkan? umur dah 40 tapi ilmu agama macam tue jugak.. semoga Allah beri kelapangan masa.. Insya Allah