ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, April 13, 2018

Pandora emas / pandora 916 bead paw terlajak laris!


 


  
ASSALAMUALIKUM SEMUA
 
 
 
saja nak share bead Pandora emas/Pandora 916 yang terlajak mampu milik nie
now dah tukar nama terlajak laris!
 
 
saya ada buat entry kat blog masa stok bead love paw nie baru sampai kat sini
And tak sangka terlajak laris
sampaikan masa entry nie saya tulis masih ada customer yang masih tunggu bead sampai
Saya share feed back customer yang dah daptlah dari 4 customer
 
 
 
 
Customer pertama
Rakan blog & rakan comper
 
Rakan blog
saya baru je jumpa dia sekali dalam event Dugro hari tue
Bersosial menambah customer
Ok note! haha
 
 
 
 
Rakan comper
 
 
Nie pun bead yang baru terjual
canti tau enamael bead
nanti saya buat entry ye
kalau rajin haha
selalunya lum buat entry dah habis sapu bersih
 
Satu perkara yang saya belajar dari penjualan bead paw love nie..
kita kena mention harga siap-siap
kalau tak bagitau detail pun kita beri anggaran
jadi customer boleh anggar sesuai atau tidak dengan budget mereka
Bila saya mention siap-siap harga "below RM150"
ramai yang wassup nak beli
 
 
Rupanya ramai yang teringin nak ber " Pandora Emas/ Pandora 916"
tapi mungkin "seram sejuk" dengan harga
Takpe lepas nie saya akan letak anggaran harga "below RM150", "below RM200",  "below RM250"
ok kan?
 
Till then jemput like
017-3201998
 
 
 

No comments: