ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, August 12, 2018

Khairy masuk tv?

Saya dah setuju untuk terlibat dengan satu program tv.. sebagaimana kalau Khairy ada keluar tv atau keluar majalah inilah sahaja syarat-syarat saya...

Bukan kerana kami kaya sangat sampai  mampu tanggung bil Khairy tetapi buat masa ini masih ada "jalan rezeki" yang Allah beri untuk tampung kos rawatan Khairy. Lagipun Khairy belum ke tahap rawatan yang sampai tahap puluh ribu K lagi...

Kalau saya izinkan Khairy masuk majalah atau tv  salah satu sebabnya diharap dapat beri inspirasi pada ibu-ibu diluar sana.. anak-ank yg "magic" mcm  Nie boleh jadi anjakan yg sangat kuat untuk seorang ibu lebih hebat dan kuat 😘

Salah satu faktor yang buat saya setuju juga; selepas rawatan di IJN doktor maklumkan peratusan yang menghidap penyakit macam Khairy sangatlah rendah terutama yg melibatkan kanak-kanak lebih-lebih lagi jika ia berlaku sejak dari dalam kandungan.. jadi kurang info tentang penyakit Khairy nie.. mana tau doktor pun akan joint dan share serba sedikit tentang sakit Khairy kan?

Semoga mommy out there sama2 boleh dapat info serba sedikit dan ibu2 yang ada anak yg hidap maslah jantung terus kuat dan tabah

Satu je yg takut..tak dapat menahan sebak sebabnya kat opis pun kalau org tanya2 pasal Khairy..bila recall semuanya balik..rasa air mata dah bertakung😥 banyak sungguh dah saya lalui dengan Khairy... 

2 comments:

Anonymous said...

Rattling excellent info can be found on blog.

Mama Zharfan said...

terbaekkk :)