ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, September 23, 2018

Public Gold Dealer Incentive September 2018

Alhamdulillah merasa lagi insentif Public Gold. Tak ingat dah berapa kali insentif masuk. 4,5 kali atau lebih? Entahla. Baru setahun ++ rasanya saya dengan Public Gold. Tak mengapa saya percaya dengan pepatah orang tua skit-sikit lama-lama jadi bukit. Bukan sahaja dari segi insentif Public Gold tetapi juga dengan bilangan customer. Pasti akan bertambah dari masa ke semasa!

Kebetulan pulak bulan nie saya belum purchase walau 1g pun goldbar untuk diri sendiri. banyak betul nak bayor bulan nie aisehh😂
So insentif yang masuk ke akaun maybank saya nie saya akan transfer ke akaun GAP. Kalau dah niat nak simpan sekurang-kurangnya 1gram sebulan insya Allah adalah rezeki dari mcm2 cara.

Jangan risaulah kawan..kalau nak ikutkan insentif tue tak banyak mana pun saya dapat dari pembelian uools. Lebih kurang rm1++ je.. senang citer rm1 jelah dari pembelian 1g uools yang mana harga hari ini rm174.

Tak banyak kan saya dapat sebagai Dealer dari pembelian 1g  emas uools. Tapi kenapa saya buat jugak?

1. Saya suka emas. Saya sendiri nampak kelebihan emas yang banyak bantu saya keluar dari pinjaman dan kawal financial saya.

2. Saya suka nak guide  seramai boleh  kawan2 bebas dari sifat meminjam dari orang lain. Supaya air muka kita terjaga. Bila terdesak bukan ibubapa atau kawan2 yg kita cari dulu.kita tak tau apa pulak kesulitan yg ibubapa dan kawan2 hadapi sebab pinjaman kita tue. pulak tue yg meminjam bertahun2 tak langsai dah mcm hutang dengan bank pulak. Kalau ada emas kita takkan meminjam lagi dengan orang lain. Boleh gadai ke ar-rahnu atau jual sahaja emas tue.

3. Saya juga nak guide kawan-kawan supaya tak meminjam ke bank lagi .sikit-sikit  nak pinjam bank/ swipe creditcard..sedar tak hidden fees tue banyak . Awalnya memang nak meminjam sikit je kat bank tapi  jadi banyak bila dah buat mcm2 dokumentasi jadi sekali jalanlah meminjam banyak.. meminjam banyak dan tempoh  berhutang pun jadi bertahun-tahun. Kalau ada emas boleh ke ar-rahnu bukan bank. Dan takla bertahun-tahun terjerat dengan hutang.

4. Saya tak ada pencen. Jadi saya suka kalau ada satu perniagaan yg boleh jadi pasif income.Sekarang customer baru puluh-puluh orang. Lagipun baru setahun lebih je Saya dengan Public Gold. Saya positif by the time saya pencen customer saya insya Allah dah ratus-ratus. Customer ratus-ratus insya Allah insentif pun meningkat..bestnyaaa dapat pasif pencen dari Public Gold.

Banyak lagi sebabnya kenapa saya jadi Dealer Public Gold bukan semata-mata insentif yang RM1 tue je 😅..next time kita share lagi ye..

Terima kasih pada tuan Fairuz Aziz, MD Aqila Ali Redza dan introducer Erna Zaabar yang tak jemu-jemu guide saya mak anak 4 Nie..

EMAS ADALAH SAVING&PENGHAPUS HUTANG
SUHAILA SALEH
DEALER PUBLIC GOLD
PG00097831
www.wasap.my/60173201998

No comments: