ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, November 15, 2018

Umrah PU Amin bagi tips

Nanti bila Khairy besar kalau saya cerita saya bawak Khairy ke Mekah untuk tunaikan nazar hidupnya mesti Khairy nak tengok buktinya. Gambar inilah bukti saya sebagai ibu berusaha menunaikan janji saya kepada Allah bila anak masih bernyawa. Alhamdulillah izin Allah sampai juga kami
Anak yang tak pernah tinggalkan saya.. pernah saya cakap "amana duduklah nursery mama garang bila banyak sangat mama kena handle dalam satu masa" jawapan anak sulung snagan jujur " takpe..mama marahlah.amana tau mama penat.amana tak nak duduk nursery.amana nak duduk dengan mama jugak.tengok muka mama hari2. Kalau mama marah amana diamlah sebab amana tau mama penat sangat jaga Adam dengan Khairy." Masa ke Mekah nie saya memang tak nak bawak amana sebab tak ada budget tapi mak saya nak jugak bawak amana.. memang amana belum sampai masanya berpisah lama2 dengan saya..

No comments: