ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, December 28, 2018

Day 1 - Amirul Arief di Mekah

Perangai sama je tak berubah
Sempat lagi jelir lidah kat mama dia😂

Arief call
Dekat nak magrib
"Mama kaki Arief sakit.. papa pun. Penat .acik Linda sakit pinggang jugak.. ramai sangat orang mama. Arief pusing 7kali(tawaf) "

Siap tunjuk kat tv betapa ramainya umat manusia yang ambil umrah pakej musim sejuk.. tv hotel boleh nampak jemaah yang ada di Masjidil haram..memang penuh yang amat..

Risau pulak saya bila dia mengadu  sakit dan penat..terus saya tanya ."Arief tak suka ke pergi sana? Tak best ke?"

Secepat kilat Arief cakap "BEST SANGAT!"

Alhamdulillah anakku.. semua tue perjuangan untuk agama .memenuhi tuntutan agama.. Allah "memandang" setiap yang Arief korbankan dari tenaga, masa dan kewangan. Allah akan gantikan setiap satu dengan ganjaran yang lebih baik..

BTW akhirnya simpanan Tabung Haji Arief digunakan untuk kegunaan belanja di sana.. terima kasih untuk yang pernah bagi duit raya dan sebagai nya..pemberian tersebut Arief guna untuk belanja di sana..semoga sama2 mendapat tempias keberkatannya..insya Allah..

Khairy tetap anak yang paling special.. Khairy pergi umrah walaupun tanpa simpanan Tabung Haji. Tak ada akaun tabung haji pun. Tetapi Allah tetap jemput.. Percayalah rezeki tetap ada.. Manfaatkan untuk tujuan yang baik-baik setiap rezeki yang Allah berikan.

No comments: