ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, December 13, 2018

Isteri ada bom jangka sendiri hihi

Kalau setakat pergi shopping complex  tak perlu suami teman sebab saya boleh angkut semua anak-anak sendiri tapi kalau nak pergi masjid memang saya suruh suami bawak..sebab saya suka Ustaz Habib Zenal.. sejak Khairy lahir saya selalu tengok ustaz Habib Zenal di tv dalam rancangan Taman Syurga.. Kuliah Ustaz Habib Zenal di Setiawangsa.. memang saya tak reti drive sampai sana..

Melopong saya depan tv dengan Khairy yang masa tue baby.. dalam hati "bila mama boleh dengar kuliah ustaz habib zenal live ye?"

Alhamdulillah sekarang dapat hadir kuliah habib zenal.. sebulan dapatlah 2,3 kali..jadilah untuk meredakan bom jangka saya hahahaha. Saya dah makin tua..perlukan benda-benda mcm nie..baru rasa tenang.. setiap kali pergi dapat satu ilmu baru pun jadilah..

Anak-anak pun suka pergi sini.. mereka buat hal sendiri.. ada je kawan baru diorg jumpa..

Seronok anak-anak dapat ambil gambar dengan abang cocombie. Abang nie yg banyak record tazkirah ustaz habib zenal.jumpa di masjid Muaz bin jabal di Setiawangsa. Tiap2 jimat Ustaz Habib Zenal beri kuliah kat sini. Kalau tau papa nak bawak sini kemain melompat anak-anak macam pergi vacation. Lepas magrib kami bertolak ke Setiawangsa..selalu kuliah habis 11.30 malam.. lepas TUE kami makan kat mamak atau kalau semua dah letih balik terus tidur.  
Kadang-kadang saya siap bawak bekal untuk anak-anak. Memang lauk saya masak. Kadang-kadang beli tapi kat situ takde makanan yg buat anak2 kenyang.kena seberang jalan besar. Itu yang saya selalu bawak bekal sendiri. Suap sorang2 anak kat situ.lepas diorang kenyang and masing2 solat Isyak melompat diorg main dengan kawan2 baru.tiap2 kali datang dapat kawan baru

No comments: