ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, March 9, 2020

Bila Arief berada di satu majlis bersama Ustaz Wadi Anuar Di Madrasah Darul Atiq



Alhamdulilah Majlis ini telah diadakan dengan izin Allah di Madrasah Darul Atiq    di tempat anak kedua saya Amirul Arief meneruskan pendidikannya

sejuk hati mama tengok gambar anak bujang mama. smoga dikuatkan hati dan semangat untuk belajar ilmu agama. mama tau bukan mudah. mama nak hafal juz amma pun terkial2.. Semoga Allah merahmati perjalanan Arief di laluan agama ..Insya Allah.Amin

 Semoga Allah ringan kan kaki kami sekeluarga ke majlis ilmu
Semoga Allah dekat kan kami dengan alim ulama.
Alhamdulillah baru sebulan Arief Di Madrasah Darul Atiq dah dpt satu majlis dengan Ustaz Wadi Anuar.

Syukur Sgt dgn nikmat Di jalan agama yg Allah beri selepas episod "didikan" yg panjang. Alhamdulillah ❤️
Semoga Arief diberi semangat, kekuatan hati, kesabaran dan kecerdasan untuk serap ilmu agama yg ustaz2 ajar.
Mesti Arief happy papa dia datang sertai kuliah perdana dan majlis tahlil Di sana. Mama tak dapat ikut kali ini. Insya allah ada peluang mama sertai.

 Seronok sangat papa Arief dapat jumpa Ustaz Wadi Anuar.


Itulah Ustaz Rizam- Mudir Madrasah Darul Atiq yang Arief panggil Abi.

Sedikit sebanyak latar belakang Madrasah Darul Atiq



Bagi sesiapa yg berhajat utk menyumbang berbuka puasa, sahur dan moreh utk anak2 Madrasah Darul Atiq adalah dialau-alukan. Sebagai ucapan terima kasih Madrasah kepada pihak penyumbang kami akan hadiahkan bacaan tahlil serta khatam alquran kepada arwah..
Pihak kami mengalu2kan penyertaan dari tuan puan utk menyertai program sumbangan iftar dan sahur setiap hari sepanjang bulan ramadhan sebanyak RM1300 sehari utk menampung seramai 250 org pelajar.
DENGAN INI KAMI MEMOHON SUMBANGAN SEBAN RM200 IAITU SECARA BERKUMPULAN BG MENCUKUPI KOS PROGRAM
Dan sebarang maklumat dan pertanyaan blh hubungi terus.
SEBARANG PERTANYAAN BLH HUBUNGI AZIZAN/UST NASRUL
.


Ustaz Azizan nie adalah ustaz yang menjaga tempat anak-anak lelaki di Madrasah Darul Atiq tempat anak saya belajar. Jemput follow dia juga. Ustaz zizan nie idola Arief haha..  ustaz bukan sekadar ustaz ye. Takjub si arief 😆 Ustaz yg ada skill. Arief Selalu cakap nak belajar naik kuda, memanah, silat dengan ustaz zizan. Dan ada satu video ustaz pecah kan ais atau besi masa persembahan Di Pasantren Al Fatah Temboro Di Indonesia. Semuanya Arief tengok kat fb maknya.. Next time saya share tentang Ustaz Azizan idola Arief nie ye.. Eh nama ustaz sama pulak mcm ex bos saya dulu :)




No comments: