ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 24, 2021

Habatussauda Minsyam in the house



Hari2 nie mcm2 kwn2 delivary barang ke rumah.
Sampai tak perasan sebab tengah buat kerja opis..
Alhamdulillah semua hantarkan barang2 sihat.
Tq sangat sudi hantar sampai ke rumah.
Zaiton Minsyam ini adalah antara makanan sunnah dan sihat yg pertama diberi pada adlan khairy yg bermaslah jantung.
Ada customer masa sy niaga dahulu yg bagitau salah satu kebaikan zaiton adalah utk menguatkan jantung. Saya cari info dan lepas terbaca ada di sebut dlm AL Quran ia adalah salah satu makanan yg baik sy terus beri khairy makan.
Tak adalah sy mintak kajian kes.
Dah dlm Quran ada sebut zaiton bagus.
Kajian kes lagi penting dari apa yg disebut dlm Quran ke?
Utk kamu penting.
Utk saya tidak.
Samikna waatokna.
Sy didik anak sy begitu.
Al Quran cakap begitu yg lain boleh letak tepi.
Perkara lain yg perlu ikut Quran bukan Quran ikut benda lain.
Kalau ada yg tertanya2 kenapa asik mention khairy sakit jantung.. Sy terpaksa mention sebab friend yg baru sy approved mana tau history anak2 saya. Yg arief begini maslahnya.. Yg khairy begitu masalahnya. So fikir yg positif je ye.
Btw nie mak saya punya stok. Mak memang amalkan sejak saya belikan utk mak.
Tq Marzuki Bakar sudi hantar kan ye.
Sana sini mintak kajian case..
Masa minum telan air gas cekedis segala seangkatan dgn benda tue takde plak mintak kajian case.
Datang part makanan sunnah terus "bijak" mintak kajian case.
Kenot brain 😎






 

No comments: