ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, May 23, 2022

ALERGIK PADA INAI - REMEDI SEMAMBU

ALERGIK PADA INAI 

Alhamdulillah saya selalu doa semoga barang jualan saya dapat beri manfaat pada customer saya sepertimana ia beri manfaat pada saya dan anak2.

Barang-barang jualan saya kebanyakannya saya dah guna pada diri saya atau anak-anak saya dahulu.

Krim semambu nie anak2 saya dah guna bertahun-tahun dahulu untuk ruam lampin dan ciken pox dan tak sangka pula sehingga alergi pada inai yg teruk nie pun sangat berkesan sebagai remedi.

Doktor Zulkifli Mohamed Sharif & team terima kasih banyak2 produce produk yang sangat bermanfaat ini.

Di saat viral mengatakan semambu dan kunyit tidak bagus.. Allah beri saya keyakinan pada produk hasil dari bahan-bahan semambu dan kunyit dengan feedback jujur dari customer saya nie.

Stok semambu masih ada dan makin menyusut. Boleh dapatkan dari   KOKOADIK BLOGSHOP FB .  

Customer minta tutup gbr yg beliau share pada saya kerana bahagian aurat beliau dan mintak cari gbr lain di goggle.

Jadi saya carik contoh di goggle.



Alhamdulillah diberi pada ibunya juga.. semambu memgurangkan kegatalan pd kulit ibunya

Pakai dalam tempoh 6 hari dan sapu kerap dan nipis

Hati2 memilih inai.

No comments: