ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 23, 2022

BESDA - BERAS WANGI KAMPUNG BEBAS RACUN KIMIA

Alhamdulillah akhirnya beras sihat yang saya tunggu-tunggu dah siap.. Beras nie istimewa kerana bebas racun kimia dan foundernya adalah orang kita..
 kalau yang biasa follow blog dan fb saya pasti tahu macam mana saya berusaha carik sumber makanan sihat sejak saya dikurniakan Adlan Khairy si magic jantung hati kami.


Saya dah masukkan dalam wasup catalog.. Buat masa nie sy tak masukkan dalam shoppe lagi sebab shoppe saya under maintanance. Saya upah orang untuk setting shoppe saya.. so kalau yang berminat boleh klink link wasup catalog terus ya di sini https://wa.me/c/601156896377wasup catalog - 601156896377


hapy sangat-sangat bila tengok list beras bebas racun BESDA dah masuk list..

Dalam nie ada pelbagai produk sumber makanan sihat dalam wasup katalog saya.. so uolls boleh pilih apa yg berkenan di hati..


Doktor AzmanMd Sharif  nie adik beradik dengan Doktor Zulkifli Mohd Sharif yang salah seorang bos saya dalam supplement sunnah dan alami. Kebanyakan adik beradik mereka memang doktor dan mereka mengunakan ilmu mereka untuk produce produk2 yang halal, baik dan selamat untuk pengguna. Contohnya habatusauda, krim kunyit untuk selsema, krim semambu untuk campak,ruam lampin,hmfd dll.

Tapak sawah dr azman

Cita-cita murni doktor azman utk beras yg lebih baik di pasaran.

Insya allah kita akan terus jadi ejen dan customer tetap

cerita-cerita awal tanam padi..seronok baca.. tapi hanya pesawah sahaja yg memahami liku-liku penanaman padi..

Alhamdulillah akhirnya stok baru telah dipasarkan..



RM30 UNTUK 1 PEK (3KG)

POSTAGE 
RM7 (1 PEK-3KG)
RM12 (2 PEK -6KG)

berminat boleh wasup no ini..link wasup 601156896377

No comments: