ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, April 29, 2010

SUNYI JUGA

Hari ini dan seminggu lagi saya sedikit sunyi kerana teman baik di opis bercuti panjang utk menduduki peperiksaan. Semoga dia akan mendapat keputusan yang paling cemerlang dan akan dapat 3.0++ idamannya.

Saya memang tabik spring pada dia. Dengan dua anak dan suami yang bekerja swasta (faham-fahamlah orang kerja swasta macam manakan?Pasti masa lebih kepada urusan kerja) dan tiada pembantu rumahtangga AKA maid (ohhhhhhh ini yang paling saya kagumi) Dia masih kuat semangat untuk melanjutkan pelajaran.

Bila tiba masa saya? Saya belum ada kekuatan itu walaupun seperti ingin melanjutkan pelajaran juga. Saya merasakan waktu yang ada untuk anak-anak sekarang pun seolah-olah tidak cukup. Rasa seolah-olah terlepas perkembangan mereka saban hari.mmm... satu hari nanti.. harap-harap...

2 comments:

melin melinda said...

Pasti boleh...yakin pada diri sendiri okay!!!!!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmmmmmmmm...
insya-allah bila tiba masanya