ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 28, 2010

Wish Come True

Menduduki tangga ke 2 dalam My Wish List. Gincu Maybline. Beli Semalam. Beli kat Watson depan Central Market . Linda temankan. Siap sanggup cancle niat nak puasa. Sebab kalau dia puasa saya tak nak ajak dia sebab nanti dia haus. Hehe..Logik ke alasan tue... takpe next week kita puasa sama-sama okies ......

Buat pertama kali rasanya gincu saya habis sampai tahap kronik..sampai kena calit guna jarilah.. Selalunya hilang ..beli baru..haha.. saya pulak bukan jenis pakai macam-macam warna... Satu je.. Cewah..Konon setialah tue....


Sebelah yang lama, sebelah yang baru..



Gambar tak lawa & tak clear..
Color Sensational (Cosy Tangerine)
Ini pun dah salah beli.Selalunya saya beli jenis banyak pelembap tapi still color yg sama..
Takpe nanti beli yg jenis rich moisturizer tuee...
Lagipun kat Watson tue sample banyak yg hilang ..tak syok nak beli sebenarnya. Tapi dah kronik sangat..beli jugak


Macam promote gincu pulak..


Dalam wishlist tue tinggal 2 lagi yang belum tertunai iaitu kain batik (senarai ke tiga terakhir) dan senarai terakhir iaitu belanja family makan sama-sama. Takpelah kalau susah sangat nak kumpul semua saya belanja asing-asingla...

p/s: Yang kain hitam (senarai kedua terakhir) dah beli dengan Linda juga. Cuma belum hantar tailor je.Nak hantar sekali dengan kain batik & kain sulam utk buat kebaya (ahaks..da lama tak pakai kebaya..buat longgar je..baru manis utk ibu dua anak..ahakssss..ayat2 cover dah gemukssss)Thanks Linda jadi peneman nan setia ketika menghabiskan duit ... haha..

No comments: