ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 28, 2010

Wish Come True-Penantian Itu Satu Penyiksaan

Ettienne Aigner Tucson Patchwork


Ini menduduki senarai pertama dalam My Wish List . HANDBEG AIGNER DARI USA!!!!!!!!!!!!
Setelah lebih 2 minggu menanti .. Okla nak story kenapa sampai terseksa menanti... Sebenarnya Ulin dah lama pos dari US. Tapi banyak sangat kastamnya.... haha..Jangan salah anggap ye bukan kastam Malaysia tapi kastam tak bertauliah iaitu Suhada (adik saya) dan kastam kat umah mak saya.

Suhada dah amik dari kawan Ulin iaitu tempat biasa handbeg2 Ulin ditransit supaya selamat sampai dan tak hilang. Office kawan Ulin ne dekat sangat dengan office adik saya. Suhada amik dia simpan dulu then dia hantar kat umah mak pulak.

En. Papa dengan hati suci murni untuk menyakat langsung tak nak hantar saya umah mak. Bila saya merungut ayat yang buat saya lagi berasap "Nah ne kunci keta . Pgla amik sendiri..." Punyalah berasap hati dan otak ne.Dahla mak msg "cantik handbeg angah" (mak dan saya selalu punya citarasa yang sama.Saya dah tua ke?haha) Lagilah hati ne tak keruan nak tunggu turn ke umah mak... (Tiap-tiap hujung minggu kami ada giliran seminggu sekali umah mak saya atau MIL)

Hari ne saya dapat terus upload dari umah mak tau.

Kepada Ulin: Ulin thanks a lot. Angah puas hati sangat.. Memang seperti yang Angah bayangkan kecuali handbeg ne besar. (Angah memang harap sangat-sangat handbeg ne sebesar yang Angah dapat ne..Dalam gambar macam kecik. Kat tangan besar ..suka sangat....Yehaaaa..syokkk)

Kawan-kawan yang minat boleh lihat blog Ulin saya okies...

Trademark di bahagian dalam

Luas..macam-macam boleh isi ne..


Tag..bukti pembelian ..asli ye ...



Adik bongsu saya Sarina bising katanya saya not organized person.. Apa-apalah dik...


Yess... Inilah model mama ..seperti biasa..si cilik Dalia Amana

Boleh Amana pinjam nak bawak pg scholl?

No comments: