ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, May 20, 2010

Wish Come True

Ingat tak tentang My Wish List punya entry? Dalam wish list tue ini yang ketiga berada dalam senarai. happy betul Amana. Tak bagi orang pegang.
Review item ne: mmm..Cd lagu tue ok untuk budak2 tapi ada lagi satu tue ingatkan vcd so boleh tgok dia mengajar tapi rupanya just Cd yang boleh didengar.. Saya pun belum habis tengok tapi secara dasarnya begitu.Untuk saya yang tiada tauliah nak mengajar budak-budak ne nampak berat je buku tue lebih-lebih lagi ia bukan VCD yang boleh dibaca sambil tgok buku. Nantilah saya komen lagi..




Bungkusan Pos LajuYg ne ok..Lagu2 yang sambil2 tue ada ajar alif, ba , ta

Yang ne bukan VCD .I think susahla untuk budak2 paham..Buku sampai 3 tapi bukan VCD.Cuma CD..kan susah nak compare dgn buku yang macam heavy tue..




3 comments:

me_czar said...

Nasib tak beli. Ada gak terpikir nak beli. Tapi tengok2 DH dah beli set buku Iqra' tak sampai RM10/set (ada 5 buku). Dah mula ajar Muqry & Nuryn.

Yang kita gatal beli dulu set Read Easy (kot? lupa). Tapi budak2 lebih kenal Alif Ba Ta berbanding phonics sebab yang Read Easy tu setakat tengok & dengar vcd je tapi ibunya tak de masa nak ajar. Huhu.

Memang asyik kena perli ngan DH je. ;p

Fauziah said...

aikk... terjumpa myza kat sini... heheh...

set al furqan nih ada gak beli. tapi tu yang lama punya ker tak tau laa... siap attach dengan kaset... alamak... mana plak nak cucuk kaset nih. skang sumer dah pakai cd... sampai skang tak dengar apa citer dalam kaset tu.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pauuuuuu..
nak tau tak..
myza tue my best best best friendlaaaaaaaaaaa
dah belas2 tahun dah jadi best friend!!!

mezar: mmg pun budak2 suka tgok depan mata bukan dengar
nantilah ada kesempatan nak beli yg ada ..
tapi yg part nasyid2 ada alif ba ta tue bagus
arief yg baru bapae bulan pun kusyuk je

kalau tanya amana tunjuk huruf2 alif ba ta diakan ikut macam dalam Cd nasyid tue