ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, June 28, 2010

Happy Depavali

Hehe.. Orang nak sambut bulan posa saya pulak sambut depavali ye?? Hehe taklah. Kawan-kawan tau tak sekarang ne banyak tailor dah tak terima tempahan?
Yeye.. saya dah cop kat tailor yang best untuk hantar kain pasang saya. Next week saya hantar. Minggu ne tak boleh sebab En. Papa ada hal.

Raya tahun ne apa tema saya punya baju?? Yeeeeeee...HAPPY DEPAVALI.......KAIN SARI!!! Sebab tuelah saya bagi title Happy Depavali. Kain sari ne panjangnye 6meter tau. Saya 4m dah cukup. So lebih 2meter lagi ingatnya nak Amana buat baju kurung sama dengan saya. tapi tailor tue tak jahit baju budak. takpe adik  ipar saya boleh jahitkan. Bolehkan Linda??? hehe

Kain sari ne pada saya pattern & corak  macam kain songket tapi kain songket tue tebal. Sari ne nipis. Rasanya tak panas. Pada sayalah..

Saya buat tayangan umum kain-kain yang saya beli..Kalau kawan-kawan minat .. beli kat depan Semua House tue ada satu kedai jual baju2 India.Sebenarnya banyak kedai lain tapi kami malas nak ronda sebab nak jimatkan masa. Kedai kecik ne pun dah rabun mata kami memilih. Sila cuci mata kain-kain yang saya beli.



Saya punya

Saya punya jugak


Ini kakak saya punya.Kulit dia putih

Ini adik tengah saya punya. Dia yg request nak color unggu

Ini adik bongsu saya yang request.
Dia nak turqoist saya rasa ini warna paling dekat

Adik ipar saya , saya dah belikan kain sulam kebaya dari Bandung untuk raya tapi dengarnya dia dah pakai ke opis hehe...

p/s: Kami tue maksudnya Linda kawan opis. Kalau pasal habiskan duit dialah yang banyak tolong haha!!

No comments: