ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 17, 2010

Juadah Berbuka Puasa Hari Ini

Arghhhhhhh.. Time saya berehat pula.Penat. Arief sedang tidur dan Amana sedang mengerjakan handphone saya. En. Papa pastilah sedang menonton bola..

Alhamdulilah hari ini saya telah berjaya puasa untuk hari ke 6. Ada 6 hari lagi untuk dilalui. Harap-harap sempatlah saya mengantikan puasa sebelum puasa tahun ini menjelma. Insya-Allah.. Semoga dipermudahkan segala urusan...

Cuba teka saya berbuka apa tadi??? Saya masak hampir satu jam sebab semua bahan tak sedia pun lagi. Dah azan magrib saya belum sudah masak lagi. Inilah lauk berbuka saya..TARAAAAA....


NASI LEMAK!!!! Lauknya.. timun, sambal telur rebus, sambal kering ikan bilis+tempe, ikan bilis potong cili+bawang+cili api... Ooo.. yg telur seketul tue Amana punya.Tak pedas

P/s: Linda kalau ada rezeki kita nak sarapan nasi lemak ne esok dapatla kita makan. Kalau En. Papa dan anak dara tak habiskan nasilah... 4 pot tau masak!! Kalau kita sarapan nasi lemak tak payahla makan sambal belacan kat UO (lagipun kat UO tue lepas makan nasi mesti ada sesi mengempiskan isi poket). Kita pergi Masjid Negara beli makanan ringan-ringan supaya kita tak gemuksssssss..Okies???

No comments: