ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, June 13, 2010

Weeding At Shah Alam

Sabtu minggu ne kami sekeluarga ke kenduri di Shah Alam di Komplek Warga Emas. Memandangkan tak familiar dengan jalan kat Shah Alam sampai kenduri kul 3 ptg. Kenduri pun dah nak habis. Sikit lagi nak surrendur. Hehe..

Abg Ipar saya

Itulah Busu Jali(adik mak saya) & Busu Zila kesayangan kami adik-beradik

Amana & Nenek

Terasa macam culik anak orang lain pulak..Isk..Amana ne..

Arief & Mak Long Ira (sepupu saya)
Bakal doktor ne.Insya-Allah

Sabar jelah mak cu ne.. Macam nak cekik Arief je

Adik bongsu saya yang mampu tersengih lebar selepas result keluar. Dapatlah 2nd class upper dalam Civil Enginerring Degree . Alhamdullilah. Saya tumpang bangga.

Cucu kesayangan atok

Mentang-mentanglah datang masa kenduri nak tutup , semua"berkat" kami dapat..

No comments: