ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, August 9, 2010

Cute Baby Contest 2010

Saya masuk contest di atas yang ditaja oleh  thehappybabyshop

Disebabkan Amana tak boleh masuk sebab umurnya dah lebih 36 bulan (37 bulan)  so saya masukan gambar Arief sahaja. Saya pun dah lama tak amik Arief dalam posisi dan pakaian baru. Gambar2 santai adalah.. Saya pertaruhkan gambar ini..



No ID Contest:HBS 0005.
Nama Penuh: Amirul Arief Mohd Khairul Fadzli
Nama Panggilan: Arief
Umur:9 bulan
Jantina:Lelaki
Bangsa:Melayu
Nama Penuh Ibu:Suhaila
Nama Pengirim: Baby
Emel Adress:ilasaleh@gmail.com


Saya suka thehappybabyshop kerana terdapat barangan bayi yang boleh dipakai seharian dan untuk special occasion. Tapi saya suka blog ini kerana header adalah cartoon kegemaran anak saya.

(kawan-kawan buat tau dan bagi komen kat sini ye)

6 comments:

alinalan said...

wah mekaceh kasi tag.. kami dtg amik.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

momma mia: kehkeh.. kita berbalas tag hehe

Wonderful Life with Mary Kay said...

huh? kena tag? ok,ok no prob.. Me masuk melalui blog Adam ek? Aci tak?

Nur Sakinah Ahmad said...

kena tag ke? mti sy msk,k..

Pen Merah Staff said...

salam, ibu Arief, terima kasih kerana menyertai Cute Baby Contest. Syabas dan Tahniah kerana anda terpilih menyertai pertandingan ini kerana memenuhi syarat kriteria yang disyaratkan..Satu saja lagi sila tampal banner Happy Baby Shop..tQ. Ini adalah No. ID Contest Anda HBS 0005..Sila letakkan no Id anda di bawah gambar anak anda ye. Gud luck

Pen Merah Staff said...

Kini anak anda disenaraikan di FB Happy Baby Shop. Ajak Kawan2 untuk undi "Like" Anak2 Anda.. Cepat Klik Link Ini http://www.facebook.com/video/video.php?v=400726829890#!/album.php?aid=19512&id=100001302545547&fbid=111920415528043&ref=mf
TQ