ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 20, 2010

Mama Dah Balik Dari Mekah

Saya ada mention tentang adik saya yang ke Mekah, lebih kurang dalam 5 hari kemudian kami menghantar pula mama (MIL) saya ke Mekah dan 2 hari lepas mama dah balik. Oleh sebab masa tue saya&En.Papa dilanda food poisoning maka gambar2 itu tersimpan dalam hp.

Smlm borak2 dengan mama (mama dah balik pun!!) thru hp baru teringat tak masuk dalam blog pun tentang mama ke Mekah (isk..isk..semua nak citer, yela inikan umapama diary saya hehe). So saya tepek sikit2 gambar untuk dikongsi bersama kawan2...

Amana ne memang over tau kalau bergambar!!!
 Macam patah leher tue terliuk-lentuk macam tue
Oh..itulah mama aka MIL

Apa nak buat lom pandai jalan
Dok je diam2 dalam stroller ye sayang
Macam mana pun Arief mantain macho kalau cukup makan

Lepas selesai hantar mama dalam jam 3.00 petang 
dari KLIA kami bekejar pula ke Nilai Spring Resort sebab En.Papa ada meeting
En.Papa mintak xcuse sebab nak hantar mama g KLIA
(lihat budak manja telah kepenatan)

Masa ne memang saya letih melayan Arief yang dah mula bangun 
dan Amana yang dah mula melompat sana-sini

Tidurlah putera-puteriku
Masa ne saya dapat rest sekejap sebab kedua2nya lena tidur menanti papa mereka yang belum habis meting
Selepas habis meeting & makan2 kami berkejar semula ke Puchong, kerana esok hari Jumaat dan saya perlu kerja.
Selepas hantar saya ke office di KL, En.Papa bekejar semula ke Nilai Spring Resort
Penatkan? Tapi semua itu adalah tangggungjawab kami sbg anak dan pekerja.
Adios..

3 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah dah selamat pulang.comelnya arif tu tido.dok letih sgt ler tue...

Mama Zharfan said...

anak2 u sgt comel!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Shaza: yang ne mmg kaki tdo..main2 kejap dia tdolah..alhamdulilah so far sennag nak jaga banding kakaknya masa kecik2 dulu

MZ: alhamdulilah.. cukup sifat pun dah syukur sangat2..kalau nampak comel itu bonus hehe