ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 6, 2010

Mama Zharfan, jangan marah ye...


Post ini didedikasi khas untuk Mama Zharfan berkenaan entry di atas.

Saya sungguh2 minta maaf. Saya bukan tak sudi nak hadiah tue.Saya amatlah sudi... Tapi apakan daya akibat keracunan makanan saya tak blogwalking. Bukak blog pun tak selera... Bukan bukak blog , makan pun separuh hati..

Saya dah emel alamat saya .. so janganlah tukar pemenang ye..
Sorry sangat..Betul2 tak sengaja..

p/s: Pada kinna TQ so much sbb msg dan bagitau saya menang lucky draw Mama Zharfan. Really apppreciate...


5 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Eh, u menang? Tahniah2!! skang dah ok ke?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dapat yg lucky draw tue...
nasib kinna bagitau
kalau tidak melepas
tapi tak taulah mama zharfan terima tak permohonan maaf yang terlewat ne
waaaaaaaaaaaaaaaaa

Mama Zharfan said...

maaf diterima :)
u nak t-shirt saiz S or L? inform me kat my shoutbox or mail yer

BUNGA said...

oo..patutla senyap jer... x sihat rupanya. kesian awak ..
mudah2an cepat sembuh yer..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Bunga:dah ok rasanya...alhamdulilah...

mama zharfan: TQ..hehe..saya dah emel tau