ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, August 25, 2010

VAKSIN H1N1 BOLEH MENYEBABKAN KEMATIAN..??

Saya cuma menyampaikan apa yang saya baca...Janganlah nak saman2 saya pulak sebab blog ne.. Ini blog peribadi & untuk tatapan kawan2 sayasaja.Yang tak berkenaan tak payah baca & tak payah nak saman2 okies?? hehe..Intro pun dah ganas.. Teruskan baca ye saya cuma bagi amaran pada YANG TIDAK BERKENAAN ITU!!!

Sebagaimana yang sebelum ini kita banyak dapat emel berkenaan minum air coke akan menyebabkan keguguran anak2 yang dikandung org Islam begitu juga vaksin HINI.
Propaganda Yahudi adalah secara licik sehingga tidak kita sedari.Dengan menggunakan produk2 yang well known dan diwar2kan bagus kita membeli. Yelah manalah kita tahukan???

Saya memang peminat setia blog darwishndarwisya dan saya tergerak hati untuk klik pada bahagian Tingkatkan Imuniti Tubuh Anak Anda. Almaklumlah Amana kerap sangat batuk, selsema & sakit2. Masa kecil dulu lagilah..Memang saya kesian tengok dia yang mudah sakit (macam mana pun saya masih bersyukur kalau nak dibandingkan dengan anak2 yang terlantar sakitkan?). tapi saya sebagai ibu sentiasa nak cari yang terbaik untuk anak2. saya tak nak anak2 asik bergantung dengan ubat. Ada sapa2 ibubapa yang sanggup anak2 asik makan ubat? saya percaya  precaution is better than cure. Setakat ne Amana cuma diberi Scoot Emulsion sahaja. saya nak cari produk Islam.Nak kata saya apa racist?(eh ini untuk bangsa kalau agama apa ye?) Kalau bukan kita sesama Islam yang menyokong produk Islam siapa lagi? Suka ati sayalah nak bagi anak makan apa...Wakaka

Ok saya paste sebahagian dari apa yang ada di blog tersebut & kawan2 boleh klik blog 
Tingkatkan Imuniti Tubuh Anak Anda. Sama2lah kita berjuang demi anak2 comel kita!!!

...............................................................................................................................................................

Kandungan berbahaya dalam vaksin H1N1 keluaran Glaxo Smith Kline disyaki mempunyai thiomersal (C9H9HgNaO2S) iaitu sejenis sodium yang mengandungi 49% merkuri yang digunakan untuk antiseptik dan anti-fungus agen. Penggunaan thiomersal walaupun dibenarkan WHO, tetapi masyarakat antarabangsa masih khuatir kerana beberapa kontroversi yang wujud semenjak ia diperkenalkan di dalam pemvaksinan. Para penerima vaksin H1N1 ini dikhuatiri berhadapan dengan masalah gangguan otak yang dipanggil Guillain-Barre Syndrome (GBS).


Penentangan pemberian vaksin di Kanada

Di Kanada, Canwest News Service melaporkan majoriti doktor-doktor dan pekerja-pekerja kesihatan tidak mahu disuntik vaksin H1N1. Keengganan doktor-doktor ini amat merungsingkan pihak kerajaan Kanada sehingga mendesak Persatuan Perubatan Kanada mengeluarkan arahan memaksa ribuan doktor dan pekerja kesihatan mengambil vaksin H1N1.
Secara logiknya, kita sendiri sudah mendapat jawapannya mengapa ribuan doktor dan pekerja kesihatan di Kanada enggan mengambil vaksin tersebut. Jika mereka yakin vaksin H1N1 tidak merbahaya mengapa pula mereka sendiri enggan mengambilnya.



Vaksin H1N1 juga penyebab kanser


Pakar paru-paru dari Jerman, Dr. Wolfgang Wordarg mendakwa vaksin H1N1 yang bakal disuntik kepada masyarakat juga dikhuatiri boleh meningkatkan kadar penyakit barah paru-paru. Dakwaan itu berasaskan penyelidikan yang dibuat ke atas vaksin keluaran farmasi Novartis.
Menurutnya lagi, peningkatan kadar penyakit barah dalam badan kemungkinan berpunca dari sel-sel binatang yang dimasukkan di dalam vaksin oleh pihak pengilang. Dr. Wolfgang Wordrag menyimpulkan bahawa;
“People’s fear of the pandemic as an “orchestration”: “It is great business for the pharmaceutical industry”
Kenyataan Dr. Wolfgang di dalam akhbar Jerman, Neuen Presse juga disokong oleh presiden Paul Ehrlich Institute iaitu Dr. Johannes Lower. Beliau mengatakan kesan sampingan yang bakal dihasilkan oleh vaksin H1N1 dijangka lebih berbahaya daripada virus H1N1 itu sendiri.



Usaha Kapitalis Memujuk Doktor-Doktor di UK


Propaganda kapitalis Yahudi semakin jelas dalam isu Selsema Babi sejak kebelakangan ini. Pada 30 Julai 2009, Daily Mail mendedahkan kerajaan Britain akan membayar £7.51 (RM51) bagi setiap suntikan yang dibuat ke atas orang ramai. Bagi mendapat bonus tersebut, para doktor hendaklah terlebih dahulu menandatangani suatu perjanjian dengan kementerian kesihatan UK.
Berdasarkan peruntukan kerajaan, kemungkinan seorang doktor akan diperuntukkan 1800 orang pesakit bagi sesuatu kawasan. Agihan ini menunjukkan setiap doktor yang terlibat dalam perjanjian ini akan memperoleh sekurang-kurangnya £27,000 pound (RM183,600) dalam sesuatu masa.
Nilai yang diperoleh oleh doktor menunjukkan keuntungan dari program vaksin H1N1 melebihi jumlah gaji tahunan doktor-doktor di UK iaitu £107,000 setahun. Daily Mail juga mendedahkan kerajaan UK telah pun menyediakan belanjawan khusus sebanyak £600 juta hanya untuk imbuhan memujuk doktor-doktor di UK menyokong program pemvaksinan ini.
Boleh dikatakan sekarang doktor-doktor di UK tersepit sama ada untuk memilih hak-hak kemanusian atau bonus sekali seumur hidup. Bonus daripada Vaksin H1N1 yang dijanjikan pada Julai 2009 ini memperlihatkan kerajaan UK sudah menghidu akan bantahan yang bakal dibuat oleh Health Protection Agency dan Persatuan Ahli Neurologi di Britain pada 26 Ogos 2009.

INI part yang tidak kurang penting!!!

Sebenarnya Yahudi telah berjaya memujuk WHO menutup penemuan sebenar penawar H1N1 bagi kepentingan diri mereka sendiri. Mereka sudah tahu penawar bagi wabak ini tetapi sengaja tidak menghebahkannya kerana ia aebenarnya Yahudi telah berjaya memujuk WHO menutup penemuan sebenar penawar H1N1 bagi kepentingan diri mereka sendiri. Mereka sudah tahu penawar bagi wabak ini tetapi sengaja tidak menghebahkannya kerana ia akan merugikan pihak mereka. Kajian Saintis Jepun pada pertengahan tahun 2008 menemui Molekul Hydroxytyrosol (HT) dalam daun zaitun dapat menyahaktifkan virus-virus H1N1, H3N2, H5N1 dan H9N2. Ia telahpun didokumenkan oleh satu website yang juga berpangkalan di US (persendirian/swasta) sebagai penyelesaian utama sedangkan vaksin milik syarikat farmaseutikal gergasi Yahudi ini masih lagi dalam kajian pada tahun ini. Dapatkah kita fikir kenapa?

1. Kerana jika ia dihebahkan, tentu saja vaksin yang dikeluarkan oleh syarikat farmaseutikal gergasi milik kapitalis Yahudi ini tidak akan laku macam goreng pisang panas seperti yang terjadi sekarang. Sampai tak cukup stok!


2. Kerana jika dihebahkan tentu yang paling gembira adalah orang-orang Islam di Tanah Arab. Ini menyebabkan strategi mereka 'backfired' kerana pokok pokok zaitun di ladang-ladang zaitun memang banyak bersepah disana. Ini akan menaikkan ekonomi umat Islam dan bukannya ekonomi mereka!


3. Kerana mereka bimbang umat Islam masih tidak boleh 'dibodohkan'. Fikirkanlah taktik kotor mereka di Iraq. Senjata kimia mereka memastikan kelahiran rakyat Iraq seterusnya adalah cacat dan bengkang bengkok. Adalah menjadi impian mereka untuk menjadikan umat Islam seluruh dunia cacat otak (dengan sindrom GBS) dan tidak akan bangkit. Mereka amat takutkan dengan ramalan peramal mereka terutama peramal tersohor Nostradamus menjadi kenyataan yang menyatakan umat Islam akan bangkit, bersatu dan menakluk dunia pada akhir zaman nanti.


Malaysia dijangkakan akan mempunyai puluhan ribu paling kurang yang akan dijangkiti dengan H1N1 ini. Adalah menjadi fardhu kifayah kepada kita untuk mewarkan-warkan penawarnya dengan Olive Oleo ini. Jika ramai orang kita mendapatkan vaksin ini, kita takut akan ramai umat Islam mempunyai gangguan/kecacatan otak atau dipanggil sindrom GBS. Kita terus jadi bodoh dan orang Yahudi dan kafir terus bijak mengatur strategi seterusnya menakluk Umat Islam

3 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

"setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati"..

Wallahu'alam..

armouris said...

lagi info tentang h1n1 di SIHAT SELALU - H1N1 : Apa Anda Perlu Tahu

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

KENA BERUSAHA CARIKKAN ??
JANGAN BGANTUNG SGT DGN DEPA NE!!